YVES ROCHER || Parfémová voda Mon Evidence

 Yves Rocher je značka, od které jsem mnoho produktů nezkusila. Zkusila jsem jen nějaký sprchový gel, šampon na vlasy, peeling a to je asi všechno. Vždycky jejich produkty obdivuji na instagramu, hlavně nové řady a tak nějak doufám, že se mi podaří zásoby zredukovat co nejdřív, abych mohla koupit novou kosmetiku. Jako o nic nejde, mohla bych si nové věci koupit hned, ale to by se zásoby akorát zvětšily a byla bych tam kde dřív. I tak se mi ale sem tam něco od Yves Rocher do ruky dostane a dnes bych Vám ráda představila parfémovou vodu Mon Evidence, respektive její miniaturu, kterou mi poslala Domča.

"Příroda nám dodává pocit naplnění a znovunalezené energie. Vyvinuli jsme vůni zasvěcenou přírodě. Vibrující, komfortní s nádechem svěžesti. Odhalte své vnitřní já s vůní svěží mandarinky a delikátní damascénské růže, obohacené tóny vanilky a pačuli. Mon Evidence je znovuzrození a pocit úplnosti."
- Annick Menardo, Olivier Cresp (tvůrci parfému)


Hlava: mandarinka
Srdce: damascénská růže
Základ: vanilka, květ pačuli

Svěží květinová a jemná nasládlá vůně si mě naprosto získala. Jedná se vůni vhodnější spíše na denní nošení. Vůně není nijak výrazná a doporučila bych ji spíše na letní dny. Ovšem i v těchto zimních má své plus a to, že právě léto připomíná. 

Na začátku je cítit hlavně damascénská růže avšak po chvíli jde cítit právě sladká mandarinka. Vůně je vhodná pro jakoukoliv věkovou kategorii, rozhodně bych tedy netvrdila, že je to vůně pouze pro mladé nebo naopak starší. 


Cestovní balení 15 ml je naprosto skvělé pokud chcete vůni vyzkoušet. Já sama jsem po parfémech od francouzské značky Yves Rocher pouze pokukovala, protože jsem úplně netušila co čekat. Naštěstí se mi do rukou dostala tahle miniatura a jsem za to opravdu ráda. Vejde se do každé kabelky a navíc opravdu dlouho vydrží. Jak na oblečení/těle tak i množství co se týče doby používání.

Zkoušely jste nějaký parfém od Yves Rocher? Já si určitě někdy nějaký další pořídím :)

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

10 komentářů:

  1. Ja som v Yves Rocher chvíľu pracovala a vtedy som si tam nakupovala snáď najviac, pretože inak ten obchod vôbec nemám v blízkosti miest, kam chodím nakupovať. Ale tú značku mám tiež veľmi rada, v posledných týždňoch si vravím, že si musím opäť kúpiť ich telový krém, pretože som chcela vyskúšať iné, ale žiadny nebol taký dobrý ako ten ich. Ten ti určite odporúčam :) Voňavky som od nich ale popravde neskúsila, ale ďakujem za tip, celkom by som potrebovala nejakú jemnejšiu vôňu na leto a kombinácia mandarínky a ruže znie úžasne, musím sa na ňu pozrieť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si od YR ještě sama nic nekoupila, protože u nás v blízkosti není a přes internet se mi nechce. Děkuji za tip, určitě se po něm podívám :)

      Vymazat
  2. Já mám od YR toaletní vodu Zelený čaj a jsem s ní spokojená. Parfém jsem ještě neměla...

    OdpovědětVymazat
  3. Yves Rocher mám jako značku moc ráda, hlavně jejich produkty s vůní kokosu. :D Tahle voda ale musí také krásně vonět! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S vůní kokosu jsem měla asi jen sprchový gel :D

      Vymazat
  4. Já jsem zkusila pár vůní od Yves Rocher díky adventním kalendářům, ale samostatně si tam vůně nekupuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adventní kalendáře jsou na zkoušení produktů skvělá záležitost!

      Vymazat
  5. Já mám toto mini balení i velké a je to krásná vůně. Už jsem jich měla víc, ale spíš ty jejich toaletky z řad se zeleným bodem, kokos, vanilku apod. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty nejsem nezkoušela vůbec, ani je nemám očuchané.

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS