RENOVALITY || Šípkový olej

 Renovality je značka, o které u mě na blogu slýcháváte docela často. Jedna proto, že jejich produkty používám již několik let a taky proto, že s nimi mám od letošního roku spolupráci. Většinou si kupuji produkty až když už doma žádné nemám, ale díky spolupráci mě Renovality zásobuje novinkami (a že jich letos bylo), takže se tu značka objevuje opravdu hodně. 
U produktů od Renovality recenze píši až po úplném spotřebování. Přece jen oleje a různé doplňky stravy je potřeba otestovat důkladně a u některých vidíte výsledky až po několika měsících. Co se mi u olejů této značky líbí asi nejvíc, že jsou univerzální. Dají se použít na pleť, tělo i vlasy. Měly by se totiž spotřebovat do tří měsíců od jejich otevření a pokud byste 100 ml olej používali na jen pleť, tak nevím nevím, zda byste ho do tří měsíců stihli spotřebovat. 


Šípkový olej je lisovaný za studena ze semínek divoce rostoucí růže Rosa rubiginosa, který obsahuje vysoké množství vitaminu C a nenasycených mastných kyselin. Má regenerační účinky, chrání pokožku zatíženou nepříznivými účinky prostředí a podporuje její vitalitu.

Na stupni komedogenity má úroveň 1 a to znamená, že neucpává póry a díky tomu nevzniká akné. Je vhodnější spíše pro sušší a dehydratovanou pleť, ale snesla ho i moje smíšená pleť. Nutno ale říct, že jsem ho začala používat přelom září-říjen. Přece jen to i smíšená pleť začíná být sušší a sedne jí víc než například v červnu/červenci. 
Používala jsem ho večer na vyčištěnou pleť. Ještě před ním jsem ale na pleť aplikovala hyaluronové sérum, které je pod oleje naprosto ideální. Pleť potom není tolik mastná, i když samotný šípkový olej se snadno vstřebává a nezanechává mastný pocit na pokožce. Používala jsem ho i na tělo po koupeli a to byl teda úžasný a vůbec po něm člověk neměl mastný pýžo. 
Co se týče jeho barvy, tak je to taková zlatavá barvička, která Vaší pleti dodá krásně barvičku. Já jsem odjakživa bledule, jen v létě když se opálím, tak jsem tmavá, ale na podzim zase vyblednu. No a díky tomuto oleji mám aspoň trochu barvu ve tvářích. Není to ale nic výrazného nebo tak něco, je to naprosto přirozený efekt.

Já si Šípkový olej koupila hlavně díky tomu, že je dobrý na popraskané žilky. Kdo mě sleduje na instagramu a občas mě viděl bez korektoru, tak jste si mohli všimnout, že nos mám takový červený. Mám tam popraskané žilky, které mám takřka od mala. Bohužel jinak, než maskováním korektorem se proti nim bojovat nedá a poslední roky se objevovaly čím dál více. Renovality mi proto poslali Šípkový olej a já čekala co se bude dít. Rozhodně jsem nečekala, že žilky najednou zmizí. Rozhodně jich ale víc nepřibylo, takže úspěch!

Jak už jsme psala výše, tak oleje od Renovality mají mnoho využití. Tento není výjimkou. Já ho tedy používala na pleť a tělo. Dá se ale použít i jako vlasový zábal, můžete ho přidat do krémů či tělových mlék a nebo pár kapek kápnout do vany. Ve finále se Vaše pokožka promaže už ve vodě a vy už pak nemusíte ztrácet čas dalším mazáním. 
Rozhodně je to olej, který jsem si v těchto chladných měsících zamilovala a rozhodně si ho příští zimu pořídím znovu. Co je víc než pořádná dávka vitamínu C právě v zimě?

Šípkový olej koupíte zde 100 ml za 359,- Kč

Používáte kosmetiku podle ročních období nebo po celý rok to stejné?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji firmě Renovality za poskytnutí oleje k recenzi

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů a soutěží. Hlavně tedy teď v prosinci :)

10 komentářů:

  1. Já vlastně žádné kosmetické oleje nepoužívám, jen mám olej na vlasy a i ten používám zřídka. Takže díky za zajímavou recenzi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě na nějaký mrkni a zvaž jeho použití, jsou to skvělí pomocníci. Bohužel ne každému vyhovují, moje sestra například olej na pleti nesnese.

      Vymazat
  2. Oleje miliju, ale od Renovality jsem zatím nic nezkoušela, ikdyž už jsem nad tím několikrát přemýšlela. Asi je nejvyšší čas :D Teď mám šípkový olej od The Ordinary a je skvělý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase nikdy nezkoušela nic od The Ordinary a bohužel mě tato značka ani moc neláká. Renovality je ale super!

      Vymazat
  3. O šípkovém oleji jsem už slyšela mnohé. Většina lidí ho naprosto zbožňuje. Už jsem nad ním také přemýšlela, protože mám pleť, která občas vysychá a je začervenalá (obě víme, jakej je to opruz). Sice mě osobně Renovality nazaujalo (mám 2 přípravky), ale tohle by mohlo být o trochu lepší.

    PŘES 30 TIPŮ NA NETRADIČNÍ DÁRKY, KTERÉ VÁS MOŽNÁ NENAPADLY 🎁 | VÁNOCE | Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šípkový olej je fakt pecka. Pokud ti Renovality nevyhovuje, zkus Saloos. Ti mají taky super oleje :)

      Vymazat
  4. Olejíček podle tvého popisu vypadá hodně dobře a i ta cena je přijatelná. Možná se také odhodlám ho vyzkoušet, líbí se mi, že obsahuje hodně vitaminu C. :))

    OdpovědětVymazat
  5. Oleje od Renovality jsou moc fajn, hlavně na zimu, protože neobsahují vodu. Já se s oleji i odličuji a nedám na ně dopustit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To i já, střídám to tedy i s dvoufázovými odličovači, ale ty olejové mám fakt moc ráda. Hlavně tedy ty od Saloos, ty jsou na odličování skvělé :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS