Spotřebováno: Červen 2024

 Tenhle rok je jedna velká katastrofa co se týče mých měsíčních spotřeb. Na začátku roku jsem se velmi snažila a bylo to vidět na luxusní spotřebě. Bohužel s příchodem závodní sezóny začaly čísla spotřebovanců upadat a taknějak se to se mnou potáhne opět až do podzimu. Radost mi to nedělá, protože jsem doufala ve větší redukci zásob. 


Tentokrát tu mám devět kousků a radost mi dělá to, že to jsou všechno plnohodnotné produkty. Z péče o pleť tu mám je jeden kousek, nicméně v péči o tělo jsem se velmi činila.


1. Balzám na rty Blistex SPF 50 - už ode mě znáte. Používám ho celoročně a je skvělý. Hydratuje, vyživuje, zanechává rty delší dobu mastné. (recenze)

2. Šampon na vlasy Alfaparf Milano (pro poškozené) - začala jsem tuhle značku vlasové péče používat a jsem nadšená. Vlasy byly voňavé, uhlazené, zdravé. (recenze)

3. Čistící pěna Saloos růžová - Saloos čistící pleťové pěny fakt umí a oblíbí si je každý. Jemná růžová vůně, skvěle dočisťuje, pleť nepne. (recenze)

4. Pěna do koupele Kneipp eukalyptus - od Kneipp miluju všechno. Tahle varianta pěny ideální v zimě při nachlazení a relaxaci celého organismu. (recenze)


5. Tuhé mýdlo Caltha skořice a hřebíček - za mě jedno z nejlpších tuhých mýdel, které jsem si zamilovala. Fungovalo i jako skvělý peeling a skořice skvěle prohřála pokožku těla. (recenze)

6. Tělový krém Rituals Ayurveda - tuhle řadu mám po několikáté a miluju ji. Příjemná vůně, sametově hebká pokožka, průměrná hydratace. (recenze)

7. Krém na ruce Baylis&Harding vanilka - dostala jsem ho v sadě krémů společně ještě se dvěma. Jedná se spíše o pěkný dárek než nějakou velkou dávku výživy a hydratace. Nicméně jako prevence byl dostačující. (recenze)

8. Krém na nohy Australian Bodycare - péči o nohy mohu jedině doporučit. Přímo tento krém skvěle vyživuje a bojuje proti tvrdé kůži. Doporučuji. (recenze)

9. Intim gel Chilly obrana a ochrana - skvělý jako ochrana, když navštěvujete veřejná koupaliště nebo wellness. (recenze)

Zkoušely jste některý z produktů?

Mějte se krásně!
Petra

3 komentáře:

  1. Ahoj Péťo, nic ze zmíněných produktů jsem nezkoušela, ale na značku Baylis & Harding už mám delší dobu posvíceno, chtěla bych od nich někdy něco darovat a pořídit si třeba nějaký pěkný set i pro sebe. Co se spotřeby týče ta mi jde neskutečně, ale nějak jsem teď úplně bez nápadu, co do blogových článků :(

    OdpovědětVymazat
  2. Petro, já jsem na tom jako Sabča - vyzkoušeného nemám nic. Od Baylis&Harding jsem měla set tekutého mýdla na ruce a krému na ruce a byl fajn.

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju Ayurvedu řadu od Rituals a taky si ráda kupuju Chilli gely i vlhčené ubrousky. Krásný víkend přeji, Šárka

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS