Hadrový panák - Daniel Cole

 Autor: Daniel Cole
Počet stran: 360
Rok vydání: 2017
Žánr: krimithriller
Nakladatelství: Knižní klub


Anotace
Mrtvola sešitá ze šesti částí různých těl a nalezená v jednom londýnském bytě - případ Hadrový panák, jak ho nazvala média, okamžitě vyvolá strach a paniku. Detektiv Willian "Wolf" Fawkes a jeho kolegyně Emily Baxterová jsou pověřeni identifikací obětí, vzápětí ale musí čelit další hrozbě - Wolfova bývalá žena Andrea, která pracuje jako reportérka, obdrží od anonyma fotky z místa, kde byl Hadrový panák nalezen, a také seznam šesti lidí a dat, kdy budou zabiti. Prvním má být ještě téhož dne londýnský starosta. Poslední - o dva týdny později - detektiv William Fawkes. 


Z mého pohledu
Hadrového panáka mám doma v elektronické podobě už doby kdy kniha vyšla, avšak vzhledem k ne moc velké oblíbenosti tohoto žánru, jsem ji jednoduše odkládala. Do doby, kdy mi ji kamarádka půjčila v tištěné podobě a mě nezbylo než si ji konečně přečíst. Většinou si předem čtu anotaci knihy, abych věděla jaký příběh čekat. V tomto případě jsem to však neudělala, ani nevím proč, a knihu začala číst. Už od první stránky mě kniha vtáhla do příběhu a já se nemohla odtrhnout. Knihu jsem doslova hltala a četla ji i u snídaně, oběda, dokud jsem ji nedorazila celou. Chválím za originální a chytlavý příběh, za zpracování, napětí, citovou stránku, ale taky nechybí pořádka dávka zvratů. Za mě jedna z nejlepších knih jakou jsem kdy četla. 

Četli jste tento bestseller?

Mějte se krásně!
Petra 

2 komentáře:

  1. Četla jsem před lety a pokud si vzpomínám, tak se mi kniha líbila, jen závěr mi přišel takový trochu kostrbatý...

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, nečetla jsem a popravdě se nechystám, poslední dobou jedu spíše v romancích.

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS