SLADKÁ CHUŤ TEMNOTY - Judy I. Lin

 Autor: Judy I. Lin
Počet stran: 290
Rok vydání: 2024
Žánr: fantasy
Nakladatelství: Ocelot


Anotace
Do králoství Velké Si přišlo prastaré zlo. Vyhnaný princ se vrátil, aby se chopil moci, a jeho nástupu na dračí trůn napomohly hromadné otravy, které drží lid ve strachu a nedůvěře.
Ning, mladá, ale mocná šen-nung-š, vládkyně magie využívající starobylé a jemné umění výroby čaje, doprovodila princeznu Čen do vyhnanství. Přidává se k nim čerstvě uzdravená sestra Šu i princeznina věrná osobní strážkyně. Čtyři mladé ženy společně cestují po celém království a hledají spojence, kteří by jim pomohli vyhnat útočníky a získat zpět Čenin právoplatný trůn.
Zlatý had však stále pronásleduje Ning v nočních můrách vizemi války a krveprolití. Probudilo se zlo, které je mnohem starší než malicherné konflikty lidí, a veškerá magie v zemi možná nestačí na to, aby ho zastavila před pohlcením světa...

Z mého pohledu
První díl této duologie jsem si zamilovala, a tak jsem se nemohla dočkat druhého dílu. Ovšem tam jsem se nemohla vůbec začíst. Přišlo mi, že autorka tak nějak moc nevěděla o čem psát a tak knihu natahovala. Neříkám, že celá polovina knihy byla špatná, avšak za mě velice nudné a do čtení jsem se musela nutit. V druhé polovině už je to mnohem lepší a knihu jsem dočetla během dne. Ztotožňuji se s názorem jiných, že autorka mohla napsat jen jednu knihu, obsáhlejší a vyšlo by to líp než psát dva díly. 
V knize se setkáváme s kapitolami z pohledu Ning a z pohledu Kanga, což je za mě fajn, ale pro někoho to může být matoucí. Taky mohu prozradit, že čtenář se dočká konce, tudíž se dozví, jak celý příběh dopadl. Nicméně nic, co bych si ráda přečetla znovu. 

Pokud byste si tuhle duologii rádi přečetli, tak si ji můžete zakoupit na e-shopu Megaknihy.cz. Pokud vás druhý díl nezaujal stejně jako mě, můžete mrknout na další knihy z žánru fantasy nebo dalších, které e-shop nabízí. 

Čtete fantasy knihy?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu megaknihy.cz za knihu poskytnutou k recenzi

1 komentář:

  1. Já se přiznám, že fantasy literatura jde úplně mimo mne. Kniha má ale zajímavou obálku

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS