INDULONA || Atopiredu pro citlivou a vysušenou pokožku

 Byly doby, kdy moje tělo nepotřebovalo žádnou extra porci hydratace. S přibývajícím věkem jsem však začala pozorovat suchá místa na kůži. Nebudu lhát, můj pitný režim taky není bůh ví co, ale i když se fakt snažím pít hodně, je fajn hydratovat pokožku i z venčí. Dávám přednost hlavně olejům, protože právě ty mi poskytnou pořádnou dávku hydratace a kůže není druhý den opět suchá. Do rukou se mi však dostala novinka od Indulony. Jedná se o tělový krém, který je určen právě na extra vysušenou pokožku. 

Atopiredu pěčující tělový krém je skvělým parťákem pro lidi s atopickou kůží, kteří se neustále potýkají se suchou, podrážděnou, zarudlou a svědící pokožkou. Právě Indulona je známá a ceněná pro vysokou účinnost svých receptur a ověřenou kvalitu produktů. 


Tělový krém je vhodný jak pro dospělé, tak pro miminka. Se 45 % vazelíny a 3,8 % lanolinu poskytuje pokožce dlouhotrvající ochranu, pomáhá obnovit její ochrannou bariéru, hydratuje a tím napomáhá hojení suché pokožky. Jedná se o mastnější krém, který vám ale zajistí hydratací po dobu 48 hodin. Je bez parfemace a redukuje i zarudnutí pokožky. Zkrátka pro citlivky nebo velmi vysušenou kůži je to skvělý pomocník a já si  jej obzvlášť v zimě pořídím znovu! Jediné co bych vytkla je obal. Díky hutnosti krému je takřka nereálné jej všechen dostat z tuby ven, takže jsem na konci musela tubu rozříznout. V kelímku by to bylo určitě lepší.

Používáte produkty Indulona?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji firmě Indulona za produkty poskytnuté k recenzi

5 komentářů:

  1. Túto chcem skúsiť, keďže značku mám rada a toto je relatívna novinka. Inak áno mám rada tú modrú Indulonu Original.

    OdpovědětVymazat
  2. Indulonu používá máma a manžel. Na mne je hodně hutná, dávám přednost spíš hydratačním mlékům

    OdpovědětVymazat
  3. Moja mamka stále hovorí, že Indulóna je retro klasika. Jej brat (môj ujo) ich raz kúpil veľmi veľa, takže ešte dnes používame indulónu z tejto zásoby. Táto indulóna pre atopikov vyzerá úžasne. Ja mám atopický ekzém na zápästí aj v záhyboch lakťov, no, bohužiaľ, začína sa mi objavovať aj na nohách. Myslím, že v drogérii sa po tejto indulóne poobhliadnem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, přiznám se, že Indulonu jako značku moc nevyhledávám :) ale tohle nevypadá zle. Kdysi jsem od nich zkoušela meruňkové tělové mléko a pak takové modré hydratační - nebyly špatné, ale nějak jsem zatím neměla potřebu si je kupovat opakovaně.

    OdpovědětVymazat
  5. Indulonu používám, ale zrovna tento produkt nemám

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS