Saloos || Čistá pleť ve třech krocích

 Značku Saloos Vám nemusím nějak dlouze představovat, protože ji už ode mě určitě znáte. Jedná se o českou firmu, která se zabývá výrobou přírodních kosmetických produktů a esenciálních olejů. Už 30 let značka přináší zdraví a krásu a má plno spokojených zákazníků. Neznám zatím někoho, komu by produkty od nich nevyhovovaly a troufám si tvrdit, že si je zamiluje každý. Já si jejich produkty zamilovala hned na první použití a musím říct, že už je to pěkných pár let, kdy jsem značku zkusila prvně. Proto asi ani nemusím říkat, jak nadšená jsem, že s nimi už nějaký ten rok spolupracuji. 

Dnes bych Vám ráda představila tři produkty, díky kterým budete mít krásně čistou pleť jako ze škatulky. Je to vlastně úplně jednoduché, stačí tři kroky a dohromady Vám to nezabere více jak pět minut. Hlavně v této uspěchané době tohle ocení snad každá žena. 


Odlíčení je první krok v mé večerní péči o pleť. Jsou dny, kdy bohužel padnu do postele neodlíčená a uvědomuju si, že v pozdějším věku na to pravděpodobně doplatím. Nicmécně z 95 % se každý večer odličuji a to mi usnadňují hydrofilní odličovače, které Saloos nabízí. Vyzkoušela jsem jich už opravdu několik a když zrovna nezkouším něco nového, vždycky se k nim vrátím. Bergamot je květinovo-citrusová vůně, která skvěle osvěží po náročném dni. Samotný Bergamot pak reguluje maz, rozjasňuje a revitalizuje pleť. Nanáším na navlhčený tamponek a poté aplikuji na oči. Po víčku lehce klouže, nedře, nedráždí, v očích neštípe a snadno a rychle odličuje. 



Čistící růžová pěna je jednou z novinek letošního roku. Jedná se o velmi lehounkou a šetrnou pěnu, která obsahuje damašskou růži a bio aloe vera, díky kterým je pěna skutečným pohlazením pro pleť i duši. Mimo jiné obsahuje také ženšenový extrakt, zelený čaj a zázvor. Ze začátku jsem k ní přistupovala trochu skepticky, protože s pěnami moc zkušeností nemám a těch pár mě moc nezaujalo. Nicméně jsem si ji poměrně dost oblíbila a její používání si užívala. Jednak díky jemné vůni po růžích, ale také díky účinkům. Čistá pleť zbavena přebytečného mazu, avšak vyživená a hydratovaná díky arganovému oleji. 



Červený jíl také není na trhu dlouho, světlo světa spatřil loni na podzim a rozhodně vás překvapí svou všestranností v péči o celé tělo. V kosmetickém světě je známý hlavně díky svým antioxidačním a stimulujícím účinkům. Výborný je jako pleťová maska, kdy pleť důkladně vyčistí, zmatní a bojuje proti začervenání pleti. Mimo jiné je skvělý i jako jemný peeling na celé tělo, kdy odstraňuje odumřelé  buňky a použít se dá i jako zábal na vlasy. 

Jaké produkty na čištění pleti používáte Vy?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu Saloos za produkty poskytnuté k recenzi



12 komentářů:

  1. Úplně mi uniklo, že Saloos má už i červený jíl, já používám ten bílý, ale říkala jsem si, že bych chtěla zkusit ještě nějaký jiný, zelený mi nevyhovoval, tak tento by mohl :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s jíly mám nulovou zkušenost, tak jsem ho konečně chtěla vyzkoušet :)

      Vymazat
  2. Koukám, že Saloos má odličovací olejíčky v novém obalu :-) ten bergamotový jsem měla a nádherně voněl. Jinak tu růžovou pěnu mám ještě trošku a je perfektní. Používá ji i přítel a vůbec mu nevadí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je větší balení, tuším 200 ml, jinak to malé je pořád ve stejném.

      Vymazat
  3. Mě zaujala ta čistící pěna. Nedávno jsem čistící pěnu vyzkoušela díky Glanc boxu poprvé a docela mne tento typ produktu zaujal, takže bych klidně zkusila i tuto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám doma ještě od Renovality, ale na tu si budu muset počkat.

      Vymazat
  4. Ahoj Péťo, momentálně používám Avon micelární vodu a čistící balzám s ovsem od The Inkey List a moc mi tahle dvojice vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se snažím micelárky už moc nepoužívat, jen když se mi nějaká dostane v rámci spolupráce.

      Vymazat
  5. Ja som vždy veľmi rada používala zelený íľ :) Rada by som vyskúšala aj iné produkty, Saloos je super

    FRENCHSTYLE | Sleduj ma na instagrame ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Ta čistící pěna musí být super! :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS