BOROTALCO || Nová řada PURE

Léto v plném proudu a italská značka Borotalco přišla na trh s revoluční inovací ve složení, v němž se snoubí jemnost a účinnost. Dovolte mi představit vám novou řadu Pure. Borotalco je značka kosmetiky s tradicí od roku 1878, kdy byl ve Florencii vyvinut sametový pudr Borotalcum. V produktech Borotalco od té doby hýčká pokožku lidí různých věkových kategorií.

Receptura s 0% aluminiových solí a 0% alkoholu, která zaručuje péči o citlivou pokožku a zároveň účinnost při pocení. Novinky můžete pořídit ve spreji i jako roll-on a nezapomnělo se ani na pány!

I bez přes absenci antiperspiračních solí a alkoholu dokážou zaručit ochranu proti pocení a zápachu. Sama jsem je otestovala právě v horkých dnech, kdy deodoranty byly nutností. Obě dvě dámské verze slibují 48h účinnost, pánská varianta dokonce 72h! Já jsem si jej doslova zamilovala a jejich používá střídám s klasickou verzí Borotalco. Prostě pokud chcete sázku na jistotu, Borotalco je skvělá volba! 


Používáte deodoranty Borotalco?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji webu EV public relations za produkty poskytnuté k recenzi

3 komentáře:

  1. Měla jsem od nich antiperspirant v kuličce a nebyl špatný, teď mám doma sprej , ale ještě jsem ho nezvykoušela.

    OdpovědětVymazat
  2. Celé léto nepoužívám nic jiného:)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS