Spotřebováno: Červen 2023

Červnové spotřebováno je opět na hraně, ale já z něj mám radost. Opět tu mám velké zastoupení v péči o pleť, kde se mi daří nějakým způsobem redukovat zásoby, avšak stále jich je dost. Tentokrát jsem si musela k počtu deeseti spotřebovanců dopomoct dvěmi jednorázovými, nicméně i ty se počítají. Jsem ráda, že jsem zatím neměla žádný krizový měsíc, kdy bych svůj limit nesplnila.


Celkem tedy deset produktů, z toho dva jednorázové. Jednorázové se objeví i v červencových spotřebovancích, protože těch mám doma také několik a je potřeba je spotřebovat. Jedná se hlavně o pleťové masky a bomby do koupele. 

 


1. Avokádová sůl do koupele Balea Feel Well - je hlavně na nohy, ale já ji použila na celé tělo. Velmi příjemná vůně a celkově příjemný relax po náročném dni. (recenze)

2. Koupelový pudr Balea Váš čas - vytváří sametově hebkou pěnu, má velmi intenzivní příjemnou vůni, o pokožku těla pečuje. (recenze)


3. Krém na ruce Manufaktura Trnka - dobře hydratační, vyživující, nezanechává mastný film, rychle se vsakuje. Vůně je velmi intenzivní a dlouhotrvající. (recenze)

4. Olej na rty Renolips Renovality - velmi příjemná záležitost v péči o rty. Vydržel mi víc jak rok při každovečerním používání. Praktický roll-on aplikátor. (recenze)

5. Deodorační sprej do bot Astrid - skvělý produkt na boty. Má velmi příjemnou svěží vůni, zabraňuje zápachu. Jen je potřeba jej používat častěji. (recenze)

6. Parfém Boucheron Serpent Boheme - naprosto dokonalý parfém, který si určitě v budoucnu pořídím znovu. Naprosto jsem se do něj zamilovala a i okolí mi ho chválilo. (recneze)


7. Micelární voda Novexpert - skvělý pomocník v odlíčení a dočištění pleti. Neštípe, nedráždí, nepne, jen pořizovací cena je vyšší. (recenze)

8. Čistící pleťový gel 3v1 Yves Rocher Pure menthe - skvělý kousek, který zastane hned tři produkty. Čistící gel, masku a peeling. Perfektně pleť vyčistí, nevysušuje. (recenze)

9. Pleťové sérum 3 roční doby Renovality - sérum ideální právě v chladném období. Dodává pleti barvu, chrání před vnějšími vlivy. (recenze)

10. Tea tree olej Dr. Max - parfemace teda fakt šílená, smrděl jak bolavé nohy, ale fungoval parádně. Navíc dlouho vydržel. (recenze)

Zaujal Vás některý z produktů?

Mějte se krásně!
Petra

8 komentářů:

  1. Hezká spotřeba. Zaujal mne ten tea tree olej - doma mi dochází, tak si chci koupit nový (používám ho hlavně na afty, na které občas trpím).
    Já jsem měla kupodivu v červnu taky hodně slušnou spotřebu (celkem 17 produktů - tedy včetně masek a vzorků)

    OdpovědětVymazat
  2. Já parfém nikdy nedovedu spotřebovat až do dna. Mám jich vždy několik, tak je střídám a starší vůně mě pak omrzí, tak je dám na spotřebování třeba mamce :-) nicméně tuto vůni jsem si nechala a je nádherná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já používám vždy jen jeden parfém a dokud ho nespotřebuji, po jiném nesahám.

      Vymazat
  3. Ahoj Péťo, popravdě mě nic nezaujalo. Ani jsem nic ze zmiňovaného doma neměla, snad jen ten koupelový pudr, ale to už bude nějaký pátek jsem spíš tým sprcha. Na tea tree oleje je ujetá mamka, mně to nějak nesedne. Já teď přes léto voňavky docela likviduju, tak budu na podzim asi zase obnovovat jejich stavy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já hodně dostávám na Vánoce, takže je potřeba zabrat, protože mám doma docela slušnou zásobu parfémů.

      Vymazat
  4. Žádný z produktů jsem zatím nezkoušela, ale jsou to pro mě super tipy! :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS