BOUCHERON || Parfémová voda Serpent Bohéme

Oslnivá vůně inspirovaná ikonickým náhrdelníkem ve tvaru hada, svobodou a asertivní osobností žen. Má svobodného ducha, vůni květin, pižma a chypre. Je elegantní, krásná, jemná, hřejivá. Ideální na každodenní nošení, ale i na večer, pokud si nepotrpíte na velkou intenzitu. Vhodná právě na podzimní/zimní nošení, ale nositelná je i teď na jaře. Dokáže okouzlit mysl nejednoho muže. 

Neskutečně jsem si ji zamilovala a přála bych si, aby byla bezedná. Naprosto jsem ji propadla a šetřila si ji. Nyní nastal nejvyšší čas ji pořádně vynosit a to byste nevěřili, kolik chválí sklízí. Flakón je naprosto luxusní a budete jej chtít každému ukázat. 

Složení vůně Serpent Bohéme

hlava: mandarinka, černý rybíz
srdce: turecká růže, pouštní růže Mallow, jasmín Sambac
základ: citrus labdanum, pačuli, bílé pižmo, santalové dřevo

Zaznamenali jste tento luxusní kousek?

Mějte se krásně!
Petra

12 komentářů:

  1. Tuto vůni už doma nějaký ten pátek mám a používám ji hlavně teď na jaře. Je lehká a svěží a voní opravdu hezky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem skoro na dně, ale souhlasím, že je naprosto boží!

      Vymazat
  2. Tuto vůni neznám a upřímně jí vidím poprvé, ale vypadá moc zajímavě. Určitě jí někde také očichám. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Flakonek má fakt krásný, elegantní...

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Péťo, vůni u tebe vidím poprvé :) Já tenhle týden dodělala milovanou Dior J´Adore.

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám teď celkem tři parfémy, tak zatím nekupuju, ale určitě vyzkouším, pokud bude možnost. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já jich mám asi tak deset a stále nemám dost :D

      Vymazat
  6. Teda vypadá luxusně, ráda bych si k ní přičichla, to složení by mi mohlo sedět. :))

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS