New In: Červenec 2023

 Krásný začátek nového týdne. Půlka prázdnin v čudu, doufám, že si jej užíváte, cestujete, vejletíte a trávíte čas s přáteli. Dnes tu pro Vás mám poměrně bohaté novinky, které jsem si pořídila nebo dostala v červenci. Nebudu lhát, je toho opravdu hodně, troufám si tvrdit zatím nejvíce z celého roku. Hodně jsem nakupovala, ale vzhledem k mým narozeninám jsem taky něco dostala, proto bohatší měsíc. Nebudu to tedy zbytečně dál natahovat a jdeme na to.


Odhodlala jsem se k pořízení ledvinky. Když tento trend začal, patřila jsem mezi ty, které toto odsuzovali. Nakonec jsem si také jednu pořídila a jsem z ní nadšena. Jednoduchá, elegantní a prostorná. Koupila jsem ji na About you asi za 749,- Kč.



První dva PR balíčky jsou od Arome, kdy tentokrát dorazily dvě zásilky. V první se nacházel telový olej Bi-Oil a v druhé tři intimní produkty od Sebamed. Se všemi produkty už zkušenost mám, kromě intim deodorantu, na který se docela těším. 



Jen tak jsem mrkla na e-shop levneknihy.cz a objednala tři knihy, které mě zaujaly. Všechty tři knížky vyšly na pár kaček, takže jsem s nákupem spoko. Od Samanthy Vérantové jsem teď jednu knihu dočetla a tohle je pokračování. Od Hany Hindrákové už jsem četla tuším dvě knihy a byly fajn, tak jsem přikoupila další.



Od Zuzanky, kterou jsem poznala díky instagramu, jsem dostala balíček produktů k narozeninám. Posíláme si pravidelně k narozeninám a Vánocům už několik let a vždycky mě balíčky strašně potěší. V balíčku jsem našla skvělé produkty, které jsem ještě nezkoušela. 



Od kolegyně z práce a zároveň kamarádky jsem také dostala malý dárek k narozeninám. Velkou radost mám z rtěnky od Maybelline, se kterou nemám žádnou zkušenost. Krásně voní po čokoládě a má boží odstín. Na knížku Jak si správně přát se taky moc těším.



Další PR balíček je od české značky Regina kosmetika, kteří mi poslali jejich nové laky na nehty v pastelových barvách a dále pak nové balzámky na rty. Balíček mi udělal ohromnou radost a vše už poctivě testuji. Barvičky jsou nádherné, letní, vytváří úsměv na tváři. 



Už před nějakým časem jsem propadla lakům na nehty od značky Miuna. Jsem s nimi spokojena a tak jsem na facebookové stránce v bazárku koupila dva laky na výhodnější cenu. Odstín Water melon a Red lipstick jsou naprosto nádherné barvy. Water melon nosím hlavně teď v létě a k opálené pokožce vypadá fakt božsky!



Renovality mi poslali dva z jejich nových tuhých deodorantů. Jedná se o naprostou novinku, takže doporučuji omrknout na e-shopu. Já dostala na vyzkoušení Lesní ovoce a Rozkvetlou zahradu. Zahrada mi sedí vůní o něco víc, ale ji lesní ovoce má svoje milovníky. Dále jsem v balíčku našla krabičku na doplňky stravy, která je ideální třeba na cesty. 


Manžel mi koupil bílé tričko z merche holek 3v1. Měla jsem z něj obrovskou radost, protože jejich merch naprosto miluju, ale tričko jsem žádné doma neměla. Dále jsem si pak ještě z e-shopu Miuny objednala dva laky, protože měli velké slevy. Vzala jsem odstíny Happy Hour a Botanical garden. 

Co se týče narozenin, tak některé dárky tu ještě nejsou neboť jsou na cestě a většinou jsem dostala peníze. Plánuji si koupit nový telefon, tak mi rodina v tomhle ohledu přispěla. 

Co jste si pořídili Vy?

Mějte se krásně!
Petra

12 komentářů:

  1. K ledvinkám jsem měla podobný přístup, nejdříve se mi to nelíbilo, ale pak jsem si jednu pořídila a je to celkem praktické a vypadá i dobře. :) Super kousky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tvým názorem, vypadá to moc hezky!

      Vymazat
  2. Tak já ledvinkám ještě nepropadla :). V červenci jsem si jednak pořizovala boty a kabelku na synovu svatbu a pak jsme kupovali nějaké věci na chalupu...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Boty a kabelku už jsem na tvém blogu viděla, pěkné :)

      Vymazat
  3. Ahoj, já jsem v červenci doplnila zásoby sprchových gelů, dorazil mi kosmetický balíček od Haničky, pak jsem se trochu spustila v dmku a na Ziaje a pořídila jsem si nový pásky na Sheinu, ostatně na to vyjdou články. Od Haničky mi přišel i Avon včetně pár dárků navíc.A kruh uzavírá tílko a podprsenka z New Yorkeru, která už se mi stihla skoro rozbít, takže jí budu muset dát babičce zašít :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já mám zásobu sprchových gelů velkou, ale poměrně dobře se mi daří ji redukovat.

      Vymazat
  4. Pěkné produkty, Bi Oil používám ráda :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
  5. Balzámků na rty není nikdy dost a tyto také ráda používám, krásně voní :-)

    OdpovědětVymazat
  6. V Levných knihách se dají sehnat super kousky :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS