REGINA KOSMETIKA || Regenerátor nehtů

 Na krásných a zdravých nehtech si zakládám. Upravené nehty jsou pro mě nezbytností a vždycky se snažím udělat čas, aby moje nehty reprezentovaly. Znám totiž spoustu lidí, kteří koukají lidem na ruce. I já mezi ně patřím a myslím si, že podle toho jaké ruce člověk má, podle toho poznáte s kým máte tu čest. Mě už se před pár lety do rukou dostal jeden pomocník na nehty. Jedná se o krém, který tedy vydrží opravdu dlouho. Sama ho používám asi tři roky a mám spotřebovanou asi tak čtvrtku. Stačí jej totiž opravdu málo. Řeč je o regenerátoru nehtů. 

Regenerátor nehtů je emulzní krém určený právě na nehty a jejich okolí. Zabraňuje křehnutí, vysychání a troufám si tvrdit, že mě pomáhá i proti žloutnutí a záděrům. Obsahuje panthenol, měsíček lékařský, vitamíny E a C, vodu a olej z kukuřičných klíčků.


Krému stačí opravdu malinkaté množství. Nanáším na odlakované nehty vždy večer, aby krém přes noc pěkně působil. Můžete však krém použít i během dne. Má naprostou božskou vůni a předvádí skvělé výsledky. Nehty se méně třepí, lámou, nežloutnou. I záděry se vyskytují úplně minimálně a rozhodně netrpím na suché okolí nehtů. Za mě naprosto skvělý kousek, který navíc stojí opravdu pár korun a ještě funguje! 


Používáte nějaké produkty na výživu nehtů?

Mějte se krásně!
Petra

10 komentářů:

  1. Petro, to je zajímavý tip, já nic speciálního na nehty nepoužívám a možná by si to zasloužily.

    OdpovědětVymazat
  2. Nepoužívám, ale už dlouho si říkám, že bych měla, se svými nehty nejsem moc spokojená ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, mě spíš zajímá samotná ta značka, u mě je to sní 50/50. Ale moc prima článek. ☺
    Měj pohodový den.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají moc fajn produkty, třeba balzámy na rty jsou super!

      Vymazat
  4. Tak přesně tohle bych teď potřebovala. Nehty mám poslední dobou úplně šílené..

    OdpovědětVymazat
  5. Jestli funguje i na záděry, tak to bych potřebovala. Mám teď celkově ruce takové hodně suché :-(

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS