New In: Červen 2023

Vítám Vás u červnových novinek, které oproti těm květnovým budou opět bohatší. Tentokrát hlavně na nákupy, kdy jsem se trochu utrhla ze řetězu a nakupovala. Jsou tu nějaké nové kousky na sebe, kdy jsem toho pokoupila víc než jen jeden kousek, tři PR balíčky a pak ještě nějaké nákupy. V červenci nemám v plánu kupovat nic, tak by novinky mohly být skromnější, uvidíme.


První PR balíček je od Rio Mare, kdy mi byly zaslány tři nové saláty, které už můžete zakoupit v obchodech. Nabídka mě velmi potěšila a já ji s radostí přijala. Zdravá svačinka se vždycky hodí, ať už na cesty, do práce nebo jen tak doma. Myslela jsem si, že touhle dobou už bude článek na pochoutku vydaný, ale moc jsem nestíhala, tak snad v první polovině července. 



Při čekání na pizzu jsem naběhla do House a nakoupila několik kousků. Brala jsem dvoje kraťase, kterých mám doma opravdu minimálně, jedny tyrkysové basic šaty a tři topy, taky basic. Poslední dobou si dost potrpím na basic věci a žádné hnědé kousky jsem doma neměla, tak jsem ráda, že jsem toho nakoupila zase na dlouhou dobu.
 


Druhý PR balíček je od Australian Bodycare, kdy jsem brala opět vlasovou péči, tentokrát ale řadu loss. Jsem zvědavá, zda mi sedne lépe než ta předchozí, ze které jsem měla zacuchané vlasy a svědivou pokožku hlavy. 



V C&A jsem si šla cíleně pro naušnice. Levé ucho mám propíchané (kamarád říká jako cedník :D ) a moc se mi líbí kroužky. Zatím jsem tam měla píchlé jen pecky, ale byl čas na změnu a z té jsem nadšena. Kroužky jsou decentní, ale přitom vypadají opravdu dobře a člověk ani neví, že je má. 



Poslední PR balíček od Arome, ve kterém jsem tentokrát našla dva produkty od Avene pro aknózní pleť. Problematickou pleť sice nemám, ale sem tam nějaký pupínek se objeví a mastnou T-zónu mám také. Zatím jsem ve fázi testování, tak se brzy můžete těšit na recenzi. 



Poslední nákupy byly na jarmarku u nás ve vsi, kdy naše obec slavila 1000 let od založení. Původně jsem neměla v plánu cokoliv kupovat, ale prošla jsem si stánky a byla jsem uchvácena nabídkou, že jsem si přece jen něco odnesla. Jako první látkovou tašku s kopretinami, ze které jsem teda nadšená. Dále pak hrneček, medovinu a perníček od místního včelaře a jako poslední polštářek s peckami. Málem bych zapomněla ještě na dva náramky přátelství, které byly láskou na první pohled.

Co jste si pořídili Vy?

Mějte se krásně!
Petra



16 komentářů:

  1. Ahoj, naposledy jsem si pořídila sluneční brýle, kotníčkové ponožky a pár masek v Primarku a pak když jsem byla v potravinách tak tělové mléko Nivea v akci za 120 Kč to velké balení s pumpičkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to sis pořídila pěkné a praktické věci :)

      Vymazat
  2. Rio Mare mě také potěšilo, také ale jsem ještě nestihla zveřejnit 🙈

    OdpovědětVymazat
  3. Můj poslední nákup byly sluneční brýle a myslím, že první červencový budou taky brýle, protože těm, co mám jako rezervní v autě, když nečekaně začne svítit slunce, praskla obroučka. Ony už měly taky něco za sebou ;-)
    Rio Mare bych jako spolupráci taky uvítala - už jsem dlouho žádnou jídelní neměla a tahle by pro mne byla na červenec, kdy nám nevaří závodka, jako dělaná :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám vlastně sluneční brýle jen jedny, možná by nebylo špatné zauvažovat ještě nad dalšími.

      Vymazat
  4. Já si včera objednala dvoje šaty a moc doufám, že mi aspoň jedny budou, nevěřila bych, jak je těžké najít šaty aspoň trošku podle mých představ.. Jinak si sem tam něco koupím, ale snažím se teď nakupovat trošku méně, měla jsem nečekané výdaje za zubaře ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já na šaty nejsem náročná takřka vůbec. Mám nejraději basic kousky.

      Vymazat
  5. Já si naposledy objednávala dlouhé šaty, jsem zjistila, že se v nich cítím dobře. :) A pak jsem konečně zkusila Rozmarýnové tonikum na vlasy.

    OdpovědětVymazat
  6. Avene kosmetika je super a basic kousky se mi také líbí, krásné pastelové barvičky. ☺
    Měj pohodový den.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, zatím jsem ve skříni nic moc pastelového neměla.

      Vymazat
  7. Koukám, samé krásné radosti. :-) Já jsem si teď koupila nějaké sportovní oblečení, a přes eshop šaty - ty mají teprve přijít :-) A vlastně jsem si koupila i knihy a kosmetiku. Samé radosti! ♥

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Na Rio mare produkty nedám dopustit, jsou sice dražší, ale pokud jsou v akci hážu je do košíku bez váhání. :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS