ZIAJA || Okurková řada vhodná pro smíšenou pleť

Zjistit, jaký typ pleti máte před samotným používáním kosmetických produktů je velmi důležité. Produkty pro jinou pleť Vám nemusí sednout a na pleti udělat pořádnou neplechu. Ucpat póry, vyrážku, hromadu pupínků no a to prostě nechcete. Stejně tak, když moc často měníte kosmetiku. Na to trpí hlavně blogerky, které mají na testování příliš mnoho produktů a střídají je poměrně často. Pokožka obličeje se obměňuje cca po měsíci, proto když něco testujete a chcete vidět výsledky, musíte si na ně počkat. Po 14 dnech určitě výsledky neuvidíte a takové recenze nikomu nic nedají. Sama s nimi mám zkušenosti a každý produkt testuji minimálně měsíc a následnou recenzi píšu až po úplném spotřebování produktu. To už jsem ale odbočila.

Já sama mám pleť smíšenou, to znamená mastnější T-zónu a normální zbytek pleti. Můžete ale mít i suchý zbytek pleti. Je opravdu důležité, aby produkty byly určené pro Vaši pleť. Já takovou zkušenost mám hlavně s pleťovými krémy. Micelárky nebo tonika mi nevadí tolik jako právě krémy, které mi mohou ucpávat póry a na pleti se mi pak objeví malá krupička.

Pokud tu mám někoho se smíšenou pletí, tak je tento článek přesně pro Vás, protože okurková řada od Ziaja je právě na smíšenou pleť. Já tu mám několik produktů, které jsem se rozhodla pro Vás otestovat.

 Celkově jsem vyzkoušela čtyři produkty a to pleťový krém, pleťový tonik, čistící pleťové mléko a micelární gel. V nabídce je pak ještě pleťová maska a pleťový krém s SPF 6. Já si všechny produkty koupila sama, akorát čistící mléko jsem dostala v jednom balíčku od Nikol. Celkově musím říct, že jsem se na testování těšila, protože značku Ziaja mám ráda a celkově řada pěkně voněla. No nic, nebudeme zdržovat, doufám že jste si uvařili kafe nebo čaj a jdeme na to :)

Čistící pleťové mléko obsahuje výtažek z dužiny okurky a provitamín B5. Má tekutější krémovou konzistenci, které i jako ostatní produkty má příjemnou parfemaci. Ale ne vyloženě po okurkách. Mléko se dá použít na odstranění make-upu nebo na dočištění pleti. Já ho používala na dočištění, protože na samotné líčení používám přímo odličovače. Ovšem zkoušela jsem ho i na odlíčení. Nebyl úplně špatný, ale že bych se s ním potřebovala odličovat každý den to taky ne :)
Mně nejvíc sedl právě na dočištění pleti. Skvěle pleť dočistí, nedráždí ji a rozhodně ji nevysušuje. Pokožka i po jeho použití zůstane pěkně hydratovaná a hlavně čistá a hebká. Byla to moje první zkušenost s čistícím mlékem vůbec a musím říct, že nebylo vůbec špatný. Doma mám ještě další dvě od jiných značek, tak jsem na ně zvědavá :)


Micelární čistící gel obsahuje výtažek z dužiny okurky, máty rolní a kyselinu laktobionovou (k dokonalé hydrataci a ochraně). Má jemnou parfemaci, která v blízkosti očí štípe, takže je potřeba jej nanášet dál od očního okolí. Používala jsem ho jako poslední krok čištění, ale dá se použít i jako první krok, třeba ve sprše. Gel tonizuje pleť a zanechává na pokožce dlouhotrvající pocit svěžesti.
Na celý obličej jsem používala tři pumpičky, která zjednodušuje aplikaci. Při čištění vytváří jemnou pěnu, která je velmi šetrná k pokožce a nedráždí ji. Po jeho použití je pleť heboučká, hydratovaná a svěžím. 

Na okurkový tonik jsem četla hodně chvály. Na instagramu je u blogerek velmi oblíbený a kupují si jej opakovaně. Dlouho mi ležel v zásobách a já se těšila až poznám, jak moc je skvělý.
Tonik je bez alkoholu, obsahuje výtažek z dužiny okurky a provitamén B5. Zvlhčuje a odstraňuje pigmentové zabarvení, tonizuje pleť a zanechává na ní dlouhotrvající pocit svěžesti. Také obsahuje 95% složek přírodního původu.
Používala jsem ho jako třetí krok v čištění na důkladné dočištění pleti. Skvěle odstraní zbytky řasenky a pleť osvěží a zhydratuje. Po jeho aplikaci jsem pleť vždy opláchla čistou vodou (dělám to tak i u micelárek). Po jeho použití byla vždy pleť dobře připravena na další péči. Myslím si, že za ty peníze udělá opravdu skvělou službičku, takže já ho musím jedině doporučit.


Stejně jako ostatní produkty z okurkové řady, tak i pleťový krém obsahuje výtažek z dužiny okurky. Mimo to v něm ale najdeme itamíny A a E a provitamín B5. Má hutnější konzistenci, ale velmi dobře se roztírá a rychle vstřebává. Nemusíte se tedy bát mastného filmu. Lze jej používat ráno a večer vždy na vyčištěnou pleť, které docílíte díky předchozím produktům. Pleť je po krému svěží, tonizovaná, vyživená a projasněná. Za mě jeden z nejlepších drogerkových pleťových krémů. 

Jakou pleť máte Vy? Používáte produkty Ziaja?

8 komentářů:

  1. Já jsem měla s okurkou gelovou pleťovou masku a byla docela fajn. Jinak Ziaju v podstatě vyzkoušenou nemám, takže jsem si recenzi se zájmem přečeta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už toho pár od značky měla a mohu jen doporučit!

      Vymazat
  2. Já mám suchou a citlivou, takže řada ne pro mě:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Péťo, také bych řekla smíšenou. Na Ziaje plánuju tenhle měsíc objednávat a zrovna nějaký čistící gel by se mi do arzenálu hodil. Mám teda trochu strach, abych si nevybrala něco příliš převoněného....

    OdpovědětVymazat
  4. To musí být super osvěžující řada a na pokožku určitě příjemná. :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS