PSANEC - T.M. Frazier

 Autor: T.M. Frazier
Počet stran: 232
Roky vydání: 2022
Žánr: erotický román 
Nakladatelství: Ocelot


Anotace
Zničená. Zlomená. Ztracená.
Thia ztratila všechno. Bezradná a bez jiných možností, obrátí se na motorkáře, kterého potkala před mnoha lety jako dítě, aby jí splatil, co přísahal.
Bearův nejlepší kámoš je mrtvý. A vlastní fotr ho chce odprásknout. Musí řešit důležitější věci než růžovovlasou holku z benzínkyy, o níž si nemyslel, že ji ještě někdy uvidí. Dokud se ztýraná neobjeví před jeho dveřmi. Dodržení slibu Thie znamená, že Bear musí být ochotný riskovat všechno, včetně života... a toho, co zbylo z jeho srdce.
Thia je zhmožděná a pošramocená. Bear je drsný psanec, nespoutaný a loajální.
Nikdy to mezi nimi nemůže vyjít.
Lež, které téměř uvěří. 


Z mého pohledu
Třetí díl erotického, surového, násilnického a vášnivého románu, který je hlavně pro ženy. Popravdě jeho vydání pro mě bylo velké překvapení, další díl jsem opravdu nečekala. Ve třetím díle se setkáváme s postavou Bearem, kterého známe z předchozích dvou dílů, jelikož se jedná o Kingova kamaráda. Thia je však naprosto nová postava, ale svoje příznivce si získá takřka hned. I v tomto díle se však setkáváme s Kingem a Ray, takže jejich fanoušci se nemusí bát, že by o ně přišli. Thia je velmi silná, drzá, svéhlavá a podle popisu autorky velmi sexy dívka, která nedá Bearovi spát. Bear stále bojuje sám se sebou a není si úplně jistý, zda je dobré si Thiu připustit k tělu. 
Velký obdiv autorce, která knihu napsala poměrně krátkou, zbytečně ji nenatahovala a po celou dobu se pořád něco dělo. Knihu jsem přečetla za jediný den, protože díky zvratům a poutavému ději, ji nebylo možné odložit. V knize jsou pasáže, u kterých se od srdce zasmějete, ale také ty, díky kterým nebudete napětím ani dýchat. Už teď se nemohu dočkat čtvrtého dílu!

Čtenáři očekávaná kniha Psanec z webu megaknihy.cz mizí rychlosti blesku, a tak byste neměli zbytečně otálet s jejím pořízení. Navíc je na ni poštovné zdarma!
Určitě popřemýšlejte nad koupí i prvních předchozích dvou dílů King a Tyran, protože knihy na sebe navazují, tak abyste nebyli ošizeni o předchozí děje. 

Znáte tuhle sérii? Co aktuálně čtete Vy? 

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu megaknihy.cz za knihu poskytnutou k recenzi

8 komentářů:

  1. Myslím, že jsem tuhle sérii někde viděla, ale není to čtení pro mě.
    Po Vánocích jsem ještě nezačala, ale chystám se začít číst právě jeden z knižních dárků - Vánoční koledu, která se dočkala nádherného nového ilustrovaného vydání. 🙂
    Přeji ti krásný zbytek roku a ještě krásnější rok následující. ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Vánoční koledu neznám, tak přeji pěkné počtení. Já mám tuhle sérii moc ráda!

      Vymazat
  2. Knížku jsem také četla a taky jsem se od ní nemohla odtrhnout, ale přechozí knihy mě asi bavily víc :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já úplně nedokážu říct, která kniha mě bavila nejvíc.

      Vymazat
  3. Já erotické romány moc nevyhledávám, takže to asi není knížka, po které bych se pídila.
    Momentálně čtu Bílou Vodu od K. Tučkové, což je hodně tlusté, takže na dlouho ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bílou Vodu mám doma taky, ale kdy se na ni dostane, to netuším.

      Vymazat
  4. Ahoj, znám předchozí díly - četla jsem je. Tuhle jsem si nebrala, protože bych nestíhala termín, nicméně vypadá to, že si jí ještě dopořídím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, tak to jsi udělala chybu :D Přečetla by jsi ji za jeden den! :D

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS