REJUVENATED || Doplněk stravy Re-set

 Značku Rejuvenated jsem vám tu už představovala, když jsem psala recenzi na kolagenový nápoj. Co dalšího mě v jejich sortimentu zaujalo byl přírodní doplněk stravy Re-set. Jedná se o třicetidenní kúru, která by Vám měla výrazně pomoct s hubnutím. Píšu pomoct, protože to rozhodně nefunguje tak, že se doma budete válet na gauči a zobat pilulky :D Je tedy potřeba při jeho užívání přidat i nějaký ten pohyb. Ať už sport, chůzi, jízdu na kole nebo cvičení. 

Ne, že bych já potřebovala hubnout, ale nějaký ten tuk jsem na břiše měla. Píšu měla, protože aktuálně je pár centimetrů pryč, ale hezky popořadě. Aktivně cvičit jsem začala v době covidové. To jsem cvičila obden a byla jsem v kondici. To člověk měl na cvičení čas a hlavně jsem byla pořád v práci, takže jsem cvičila mezi směnami a to mi vyhovovalo. Nicméně, pak covid začal ustupovat a s tím i můj čas na cvičení. Znovu jsem se do něj dostala letos v červnu, kdy jsem začala běhat. Ze začátku pěkně pomalu, jen dva kiláčky. Poté jsem začala zvyšovat vzdálenost a aktuálně jsem na 5 km a maximálně mi to vyhovuje. Bohužel s příchodem chladných dnů, dávám občas přednost cvičení s vlastní váhou, ale i tak je to pořád nějaký pohyb. 


Nicméně po běhaní i cvičení jsem si připadala nafouklá. Hlavně tedy břicho, takže jsem byla docela špatná z toho, že i když pro sebe něco dělám, necítím se úplně dobře. Proto jsem se rozhodla vyzkoušet Re-set. Užívají se dvě tobolky denně - jedna se snídaní, druhá s obědem. Po dobrání jsem se zbavila nafouklého břicha a tím i několika centimentrů přes břicho. Možná si říkáte, že to říkám jen proto, že jsem produkt dostala v rámci spolupráce. Kdo mě ale "zná" déle tak ví, že bych Vám nedoporučila nic, co by mě samotné nevyhovovalo. Navíc jsem schopna napsat i negativní recenzi, když mi produkt nesedí. Ať je zadarmo či nikoliv. 

Re-set obsahuje meď, která přispívá ke správnému přerozdělování energie metabolismem. Chrom pomáhá udržovat normální hladinu glukózy v krvi. Zinek napomáhá ke správně hladině sacharidů, mastných kyselin a pomáhá udržovat optimální kyselost organismu. Mimo tyto tři látky doplněk stravy obsahuje vitamín D, zelenou kávu, extrakt z listů moruše bílé a ženšen pětilistý.


Pokud však jste těhotná nebo kojíte, je potřeba se před užitím poradit se svým lékařem. Re-set je bezlepkový, neobsahuje laktózu, vhodný pro diabetiky a vegetariány.
Co na doplněk stravy říkáte? Zaujal Vás?

Mějte se krásně!
Petra
*děkuji webu Rejuvenated za produkty poskytnuté k recenzi


6 komentářů:

  1. Rozhodně vypadá zajímavě. Já teď na doplňky stravy hodně najíždím, hlavně od Green Idea a taky nedám dopustit na hořčík a železo. Beru toho už jak stará babka, ale je to potřeba :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky toho teď beru dost, co se týče doplňků stravy :)

      Vymazat
  2. No - já se potřebuju prvně zvednout z toho gauče (reálně tedy spíš od PC) a teprve pak buud uvažovat o nějakých doplňcích (i když tedy i teď zobu kombinaci hořčík+zinek+vápník kvůli kostem a křečím)

    OdpovědětVymazat
  3. Podle toho co píšeš to vypadá, že produkt opravdu funguje. Doplňky stravy jsou sakra důležité a něco takového mi v mé každodenní dávce chybí, také by se mi hodilo zbavit se nafouklého břicha. Můj problém ale je, že občas doplňky stravy zapomínám užívat. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já už si najela na svůj rituál a vždy před spaním zobu :D

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS