Strážce ztracených měst - Soumrak - Shannon Messenger

  Autor: Shannon Messenger
Počet stran: 648
Rok vydání: 2022
Žánr: fantasy
Nakladatelství: Ocelot


Anotace
Nespatřeni se stále nevzdávají, naopak volí novou taktiku, aby dosáhli svého zlověstného plánu. Jsou vždy o krok napřed, al enikdo neví, co doopravdy chtějí a co je pouze hra. Černá labuť přišla o svého hlavního člena, Sophiina přítele, ale to Nespatřeným nestačí a chtějí jí vzít mnohem více. Parta přátel tak musí opět odhalit mnohá tajemství, vymyslet plán a pustit se do bitvy.
Na cestě vedoucí do Soumraku, zlověstného místa, jehož účel sahá hluboko do elfí historie, budou muset věřit i svým nepřátelům. A protože čas běží a chyby z minulosti je dohánějí, musí Sophie a její spojenci spolupracovat způsobem, jakým to ještě nikdy neudělali.


Z mého pohledu
Více jak půl roku jsme čekali na další díl velmi povedené fantasy série. S každým dílem se kniha zvětšuje a už se z ní stala pěkná bichlička, která však na čtení velikostně ideální úplně není. Pěkně z ní bolí ruce :D Tentokrát mě příběh nepohltil tolik jako ty předchozí, nicméně i tak jsem knihu přečetla jedním dechem. Přijde mi, že v šestém dílu se vše odehraje během pár dní, nicméně ani tak mi nepřišlo, že by autorka knihu zbytečně natahovala. Do detailu promyšlený příběh s velkou množství zápletek, tajemství, ale také odhalení. Několikrát jsem se u knihy od srdce zasmála hlavně díky nové postavě, která celý děj oživila. Sophie to jako teenagerka nemá vůbec jednoduché, protože musí řešit takřka "dospělácké" problémy a není jich zrovna málo. Líbí se mi, jak autorka poutavě píše, člověk se od knihy prostě neodtrhne a i když už se jedná o šestý díl, tak se nemusíte bát, že by to bylo už zbytečné natahování. Příběh se postupně vyvíjí a já už se teď nemůžu dočkat na to, co nás čeká v dalším díle. Snad už tu bude brzy!

Za mě se jedná o jedinou fantasy sérii, která mě baví a jsem ochotna ji dobrovolně přečíst. Navíc na nejnovější díl Soumrak máte nyní dopravdu zdarma! 
Pokud by Vás však série nezaujala, tak na e-shopu megaknihy.cz si určitě vyberete i z jiných žánrů - detektivky, romány nebo aktuálně pro studenty učebnice.

Co aktuálně čtete Vy?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu megaknihy.cz za knihu poskytnutou k recenzi

8 komentářů:

  1. Já bych si tuhle sérii ráda přečetla, jen mě mrzí, že ji nejde koupit elektronicky. 🙂
    Zrovna čtu knihu Bez dechu, která je taky určena pro mládež. Není to tak úplně pro mě, ale jako odpočinkové čtení je to fajn.
    Měj hezký den, Peti.

    OdpovědětVymazat
  2. Kniha vypadá zajímavě a podle obsahu by se mi mohla líbit. Jen mě trochu zaskočila ta tloušťka, už dlouho jsem takhle širokou knihu neviděla :D

    Foodstories.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Fantasy literatura je žánr, který moc nemusím. Přečetla jsem pár knížek, které jsem kdysi kupovala synovi, ale nijak mimořádně mne to nechytlo a zůstávám u svých thrillerů a detektivek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle je asi jediné fantasy, které jsem přečetla a takhle moc mě chytlo :)

      Vymazat
  4. Wow, to je teda pořádná kniha! Mě by dalo, než bych jí přečetla, jsem na tom se čtením poslední dobou mizerně, tak snad to teď na podzim zlepším! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky více produktivní v zimě co se čtení týče :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS