SALOOS || Bio sérum na řasy a obočí

 Nikdy dřív jsem žádné růstové sérum nezkoušela a už vůbec ne na řasy nebo obočí. Kdyby mi ze Saloos nenabídli, abych vyzkoušela jejich novinku, pravděpodobně bych si jej ani nikdy nepořídila. Důvod je prostý, od přírody jsem světlý typ - blonďaté vlasy a světlé řasy i obočí. Obočí si musím dokreslovat, jinak žádné nemám a i řasy si musím zvýrazňovat řasenkou. Takže na co si pořizovat růstové sérum, když to stejně nepůjde vidět. 

Růstové sérum obsahuje hned tři složky, které se postarají právě o prodloužení a zahuštění řas. Growth Oleoactif® se postará o pevnost a objem, bio ricinový olej je jedničkou pro podporu růstu řas, obočí a vlasů a poslední bio arganový olej poskytuje výživu až ke kořínkům.


Aplikaci usnadňuje řasenkový klasický kartáček, se kterým se olejové sérum nanáší jedna báseň. Na obočí i řasách zanechává malé kapičky produktu, takže máte jistotu, že sérum zůstane na správném místě. Doporučuje se používat 2x denně alespoň 4 týdny a po této době, by měly být vidět nějaké výsledky. Sérum slibuje délku a objem řas až o 18 %. 

Růstové sérum má čistě přírodní složení, které je šetrné k očnímu okolí. Navíc se pyšní certifikátem CPK Bio a veganským složením. Takže se nemusíte bát, že by jste si na řasy a obočí na nášely něco, co by Vaše oči dráždilo. 


Nebudu lhát, nějaký extra výsledek jsem nečekala, a tak jsem si nedělala ani žádné foto před. Vyfotila jsem Vám akorát oko po, které je kompletně nenalíčené. Sami můžete vidět, že mám poměrně světlé řasy a je tedy opravdu těžké zde něco poznat. I já sama jsem se musela různě natáčet u zrcadla, abych efekt vůbec viděla. Nicméně s čistým srdcem mohu říct, že sérum opravdu funguje! 

Co jsem zaznamenala nejvíce tak to, že mi přestaly řasy padat. Poznala jsem to hlavně při odličování, kdy se na tamponku neobjevila ani jedna. Dále se mi zahustilo a prodloužilo obočí, kdy jsem to poznala hlavně při vyčesávání. U řas jsem se opravdu musela natáčet, abych prodloužení zaznamenala, protože hlavně ty konce mám světle hnědé :D Cena je navíc také více než příznivá,  koupíte jej ani ne za dvě stovky a vydrží Vám klidně i půl roku při pravidelném používání :) 


Zkoušeli jste nějaké sérum na podporu růstu?

Bioaktivní sérum na řasy a obočí koupíte za 169,- Kč zde

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu Saloos za produkty poskytnuté k recenzi

10 komentářů:

  1. Tak to je super, že jsi se sérem spokojená a funguje! :) Vždy ráda čtu pozitivní recenze a mám hned inspiraci, co si pořídit a vyzkoušet. Na řasy a obočí bych také ráda něco vyzkoušela, tak nad ním popřemýšlím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle sérum mohu jednoznačně doporučit! Hlavně stojí pár korun a vydrží klidně i půl roku :)

      Vymazat
  2. Zajímavá recenze, netušila jsem, že takový produkt existuje :).

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je super, že funguje! :) Ja som sérum na rast ešte neskúšala, vždy som si myslela, že nefungujú, ale keď si bola spokojná, tak aj ja tomu niekedy dám šancu :)
    What a fancy world

    OdpovědětVymazat
  4. Hlavně ta cena je sympatická. Většina sér sice funguje rychleji, ale zase stojí 10x tolik :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Cena je velmi příznivá, takže určitě své příznivce najde :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS