New In: Srpen 2022

Srpen se nesl ve znamení PR balíčků, kterých tu mám hned několik. Tento měsíc jsem se s nákupy krotila a koupila si snad jen jednu knihu. Jsem za to velmi ráda, protože minulý měsíc jsem se trochu utrhla ze řetězu. Každopáděn kosmetiky tu mám až až, takže zásoby se opět trochu zvětšily. Nicméně je to vše co využiji, takže žádné zbytečné produkty. Bohužel srpnová spotřeba bude opět trochu slabší.


Prvním PR balíčkem jsou produkty Australian Bodycare. Tentokrát jsem zvolila vlasovou péči, na kterou jsem velmi zvědavá. V nabídce mají i péči o tělo (o tom už vyšel článek dříve), o pleť nebo třeba i o zuby. Doporučuji mrknout, protože tea tree olej má skvělé benefity pro naši kůži. 


Měla jsem možnost vybrat si nějaké produkty z e-shopu nazuby.cz. Článek už vyšel, takže si o mém výberu můžete přečíst o pár článků dál. Nabídka na tuhle spolupráci mi přišla už někdy v minulém roce, ale to jsem byla docela vytížené (ne, že by teď tomu bylo jinak :D), takže jsem nabídku využila až teď. Volila jsem hlavně produkty, které jsem předtím nikdy nezkoušela. 



V rámci spolupráce s megaknihy.cz jsem dostala knihu Hitlerův otec, na kterou brzy bude recenze. Čekala jsem něco trochu jiného, ale nebudeme předbíhat. Sama jsem si pak koupila knihu Stín olivovníku v prodejne Levné knihy, která mě zaujala a stála asi stovku.


Srpnový balíček od Arome obsahoval zubní péči značky Biorepair. Byla jsem lehce zklamaná, protože jsem čekala spíše kosmetiku, nicméně jsem aspoň vyzkoušela něco nového. Článek už také vyšel, takže najdete ve složce Arome. 



Renovality vypustili na trh hned tři novinky. Balzám na prodloužení opálení, balzám po opalování a pleťový krém. Na první dva produkty dojde až příští rok, protože teď už to venku na nějaké velké sluníčko nevypadá. Nicméně na pleťový krém se strašně těším! 



Poslední balíček je z Astratexu, kde jsem si vybrala dvě pyžama a podvazek na svatbu. Podvazek je světle modrý, na fotce se teda dost leskne. Pyžamka jsou moc pohodlná a elegantní zároveň. Žádná taková jsem doma zatím neměla. Podvazek jsem na svatbu stejně žádný neměla, tak jsem si hned jeden vybrala :) 
Toť vše z mých sprnových novinek. Co jste si pořídili Vy?

Mějte se krásně!
Petra


12 komentářů:

  1. No není toho málo :D Moc se mi ale líbí to olivové pyžamo :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem zvědavá na tu knihu: Hitlerův otec :-) A ty pyžama vypadají krásně a ten podvazek, ach ♥

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to už si můžeš recenzi přečíst. A pyžama se mi taky moc líbí :)

      Vymazat
  3. Tie pyžamká vyzerajú skvelo!!! Ja som mala takú menšiu shopping spree na Vinted, ktroý konečne prišiel už na Slovensko, ale ešte hľadám nejaký pekný kabátik na jeseň.

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z Vinted jsem zatím nic nekoupila, vlastně tam ani moc nechodím.

      Vymazat
  4. Já jsem v srpnu koupila několik knih, což je u mne nezvyklé - knížky si doma kupujeme (s ohledem na prostor) v podstatě jen jako dárky, jinak si spíš půjčuji v knihovně. Z tvých nákupů vypadá zajímavě vlasová péči Australian Bodycare

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky momentálně nemám na knihy doma moc prostoru, ale nakupuji je stále :D Každopádně až se přestěhuji, tak plánuji pořídit velkou knihovnu.

      Vymazat
  5. Na Elmex pastu nedám dopustit, naprostá záchrana pro moje citlivé zuby :) a knížky vypadají naprosto skvěle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám citlivé zuby, tak jsem ráda, že pomáhá :)

      Vymazat
  6. Ahoj, pěkné věci. Ty pyžamka vypadají krásně, to jsi oproti mě hotová kočka, já jsem 90% času doma vykydlá v nějakým vytahaným pyžamu s koalou :-D Renovality mě zaujalo z kosmetiky teď hodně. Všichni o něm mluví a já s ním nemám vůbec, ale vůbec žádnou zkušenost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj se, taky mám doma klasická trička se šortkama :D Ale chtělo to už něco "lepšího" :D Renovality doporučuji všema deseti! Na blogu mám o jejich produkt několik desítek článků, vyzkoušela jsem snad kde co :D

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS