GUESS || Toaletní voda 1981 Los Angeles

 Květinovo-orientální vůně 1981 Los Angeles od značky Guess odkazuje na rok, kdy čtyři bratři značku založili. Los Angeles pro změnu zase na místo, kde si začali plnit svůj sen. Za sladkou vonnou kompozicí vůně stojí parfemář Clement Gavarry. Ve vůni cítíte květinové tóny i sladké ovoce, a právě flakón Vám bude připomínat slunné letní večery. 

Vůně je vhodná právě na léto a je velmi jemná. Ideální tedy do školy, práce nebo jen tak do města. Má slušnou výdrž a koupíte ji za slušné peníze. Zamilují si ji všechny věkové kategorie a pod to se podepíšu. Jeden rok jsem ji darovala na Vánoce více ženám různých věkových kategorií a spokojeny byly úplně všechny. K dostání je i v mužské variantě. 

Složení vůně 1981 Los Angeles

hlava: květ mandarinky, hruška, červený rybíz
srdce: pivoňka, jasmín, pomeranč, pomerančový květ
základ: ambroxan, vanilka, cedr, pižmo, pralinka 

Zkoušeli jste tuhle vůni?

Mějte se krásně!
Petra

9 komentářů:

  1. Tuto vůni mám a je to moc příjemná vůně. Za ty peníze určitě :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vůni neznám, ale recenze nezní špatně.

    OdpovědětVymazat
  3. Konkrétně tuhle neznám, ale Guess má obecně moc příjemné vůně. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já měla zatím dvě a s oběma jsem byla spoko :)

      Vymazat
  4. Ahoj, já zjistila, že mi ve vůních často vadí pomerančový květ, ale jinak Guess v mém okolí používá nejedna žena či dívka :-)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS