AROME || Srpnové testování s Biorepair

Nebudu lhát, ze srpnového balíčku od Arome jsem moc velkou radost neměla. Čekalo mně totiž testování zubní péče. Vzhledem k tomu, že se má testovat kosmetika, tohle mě úplně nepotěšilo, zvlášť když v balíčku byly jen dvě pasty a tři balení mezizubních kartáčků. Navíc mi v srpnu dorazila spolupráce s nazuby.cz, takže co se týče produktů na zuby, těch mám doma momentálně až až.

Abych balíček jenom nehanila, na jednu stranu jsem byla ráda, že značku vyzkouším. Na instagramu jsem ji uviděla u několika blogerek, které ji testovaly. S mezizubními kartáčky jsem zkušenost žádnou neměla, jednoduše je nepoužívám. Takže testování pro mě bylo velmi zajímavé.


Balíček obsahoval dvě zubní pasty - Gum Protection a Total Protective Repair. Růžová je skvělá na citlivé zuby a dásně. Pečuje a regeneruje, zabraňuje krvácení dásní, má antibakteriální účinky a chrání proti tvorbě zubního plaku. Zelená udržuje svěží dech, předchází tvorbě zubního kazu, plaku i kamene. V obou pastách je obsažena bioaktivní formule microRepair složená z mikročástit hydroxyapatitu. Pasty neobsahují parabeny, fluoridy, oxid titaničitý a sulfáty. 

Mezizubní kartáčky jsem dostala hned tři balení - klasické a pro užší prostory. Jednorázová ohebná parátka jsou díky gumovým štětinám velmi šetrná k dásním a zubní sklovině. Chrání před usazením zubního plaku, který způsobuje zubní kaz a zánět dásně. Dostanou se do míst, kde se klasický zubní kartáček nedostane. 


Jak o své zuby pečujete Vy?

Produkty od Biorepair koupíte v drogeriích Rossmann, DM, na e-shopu kupkosmetiku.cz nebo v lékárnách.

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji webu Arome za produkty poskytnuté k recenzi

2 komentáře:

  1. Značku neznám, ale mezizubní kartáčky i mezizubní párátka používám. Kupuju si většinou něco obyčejného v Lidlu nebo DMku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky kupuji obyčejné pasty, na ty drahé si moc nepotrpím.

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS