Spotřebováno: Srpen 2021

 Konečně je tento článek zase veselejší. A to má důvod jenom jeden, opět se mi podařilo splnit limit 10 produktů za měsíc. Dokonce to jsou tentokrát všechno plnohodnotná balení, takže radost dvojnásobná. Úplně jsem se těšila na toto psaní článku, protože mám obrovskou radost, když se mi zásoby ztenčí.


Dnes tu máme krásných 13 produktů a jeden doplněk stravy. Produkty jsou hlavně tedy z péče o pleť a tělo, ale mám tu i tři kousky z dekorativky, které jsem vyřadila. Dvě rtěnky, které už mám dlouho, jedna je vyschlá a druhá na rtech dělá žmolky. No nic, dost zbytečných řečí, jdeme na to!

1. Šampon na vlasy Garnier Fructis hair food aloe vera - tahle řada mě lákala nejvíc, proto jsem zvolila aloe vera, které je hydratační. Hlavně v letních měsících jsem vlasům chtěla dodat hydrataci. Vlasy dlouho voní, nemastí se, pokožka hlavy nesvědí. (recenze)

2. Kondicionér na vlasy Garnier Fructis hair food aloe vera - kondicionér už tolik nevoní, ale zase rychle působí. Nechává vlasy krásně hebké a snadno rozčesatelné. (recenze)

3. Sprchový gel Manufaktura Mrtvé moře - hodně tekutá konzistence, nevysušoval, příjemná originální vůně. Stačilo ho malé množství a pokožka po něm dlouho voněla. (recenze)

4. Sprchový gel Manufaktura Jablko&mandle - naprosto boží vánoční vůně. Je sladší, ale nebudete chtít, aby skončila. Rudá barva tedy trochu špiní koupelnu, ale to je malinký detail. Konzistence je hutnější, ale velmi příjemná. (recenze)

5. Zpevňující tělový krém Rilastil - měla jsem ho už podruhé a není to vůbec špatný krém. Rychle se vsakuje, pokožka je po něm pevná, hydratovaná a jizvičky jsou světlejší. Bohužel jeho pořizovací cena je až nehorázná. (recenze)

6. Heřmánková voda Renovality - za mě jednoznačně nejlepší květová voda od Renovality. Vůně je tedy spíše bylinková než jen heřmánková. Tonizuje, dočišťuje, skvělá jako podklad pod olej. (recenze)

7. Levandulová voda Purity Vision - Purity Vision květové vody prostě umí. Opět skvěle tonizuje, dočišťuje, super na rozčesávání vlasů. Pokud máte problémy s usínáním, použijte ji před spaním. (recenze)

8. Odličovací olej Soaphoria Remove me! - za mě jeden z nejlepších odličovačů za poslední dobu vůbec. Skvělá vůně, dobře "klouže" po pleti, nedře pokožku a hodně dobře odličuje. Škoda, že to byla jen limitka. (recenze)

9. Tea tree olej Renovality - pomocník, který musí mít každý doma. Je opravdu multifunkční, skvělý proti pupínkům nebo štípancům. Mám ho doma opakovaně. 

10. Arganový olej Nobilis Tilia - arganový olej je můj oblíbený. Používám jej hlavně na vlasy, ale občas dopřeji luxus i pleti. Hydratuje, pomáhá udržovat zdravý vzhled pleti a je vhodný pro všechny typy pleti. (recenze)

11. Doplněk stravy Renovality Ženská pohoda - tento doplněk se tu objevuje snad v každém druhém spotřebováno. Bez se už prostě nevyspím a používám ho každý den už asi rok v kuse. (recenze)

12. Tužka na obočí Benefit Precisely, my brow pencil - naprosto nejlepší tužka na obočí. Bohužel cenově vyjde dráž a mě vydrží opravdu krátce. Nicméně obočí udělá opravdu precizní a moc dobře se s ní pracuje. (recenze)

13. Dlouhotrvající rtěnka Dermacol 16 h lip colour odst. 17 - krásný odstín, ale bohužel už je vyschlá. Vydrží pití, jídlo, je prostě neslíbatelná. Odstín je tedy výraznější než vypadá. 

14. Dlouhotrvající rtěnka Dermacol 16 h lip colour odst. 02 - opět neslíbatelná rtěnka. Doma ji mám už nějaký ten rok, ale na suché rty prostě není. Na rtech už dělala žmolky, tak letí do koše. 

Tak to by bylo vše z mé bohaté srpnové spotřeby. Obávám se, že v září už to bude zase chudší, tak uvidíme. Zkoušeli jste něco z výše uvedeného?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

14 komentářů:

  1. Neznám nic. Zaujal mne tea tree olej od Renovality, zrovna mi pomalu dochází (mám myslím z DMka), takže je to tip, kde případně pořídit další.

    OdpovědětVymazat
  2. Hair Food řady od Garnier miluju. Tato mi vyhovuje a možná ještě o chlup víc ta nejnovější melounová :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tu řadu na vlasy od Garnier jsem také zkoušela, akorát s vůní melounu a bohužel mi šampon vůbec nevyhovuje. Měla jsem po něm splihlé vlasy, ale tento s Aloe vera by mohl být lepší. :) Ještě jim dám šanci. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je škoda, takový problém jsem snad zatím u žádného šamponu neměla.

      Vymazat
  4. Já už dlouho přemýšlím nad vyzkoušením nějakého produktu PURITY VISION, zatím objevuji, co vlastně nabízí, ale i tato levandulová voda vypadá moc dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nabízí toho fakt hodně, doma mám několik jejich produktů :)

      Vymazat
  5. Pěkná spotřeba, svoji jdu fotit dnes a obávám se, že toho moc není :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky konečně po dvou měsících je tu více jak 10 produktů :D

      Vymazat
  6. Ahoj, super článek. Já už snad taky budu muset tu levandulovou vodu vyzkoušet, dnes již podruhé píši, že mě zajímá. Krásné dny přeji. ☺♥

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS