NOBILIS TILIA || Arganový olej

 Arganový olej je v kosmetice velmi oblíbený. Ne nadarmo se mu přezdívá marocké zlato, protože je velmi všestranný a využijete jej na celé tělo, pleť i vlasy. Já už ho vyzkoušela snad na všechny způsoby a od různých značek. Vždy jsem s ním byla velmi spokojena a je to produkt, který Vás cenově nezruinuje. 

Arganový olej je vhodný pro všechny typy pleti. Ať už máte smíšenou, citlivou, suchou nebo aknózní, sedne každému. Působí proti vráskám, hydratuje, zjemňuje, zvláčňuje a vyhlazuje. Já si arganový olej oblíbila hlavně v péči o vlasy, kdy dělá opravdu zázraky a vlasy jsou pak boží. Stejně tak je skvělý na suchá místa na těle či v péči o nehtovou kůžičku. Je to zkrátka všestranný pomocník a dnes si představíme ten od Nobilis Tilia.

Arganový olej od české přírodní značky Nobilis Tilia se pyšní certifikátem CPK bio. Jelikož se jedná pouze o balení 20 ml, používala jsem jej pouze na pleť. Díky vysokému obsahu vitaminu E posiluje její přirozenou ochranu před nepříznivými vnějšími vlivy. Skvěle působí na suchou a zarudlou pokožku. Dále hydratuje a pomáhá udržovat svěží vzhled pleti. 

Používala jsem jej večer jako jeden krok v péči. Nejprve jsem pleť navlhčila květovou vodou, dále dala retinol a na něj arganový olej. Oleje stačí malé množství, ale i tak budete mít pleť mastnou. Mně tohle nevadí, oleje na noc používám celoročně, ale někomu by mohlo. Pod líčení jsem jej nepoužívala právě kvůli mastnému filmu, ale pokud byste dali úplně minimum množství, určitě by to na škodu nebylo. 


Tohle malé balení mi vydrželo opravdu dlouho, dva měsíce určitě. Pokud se ale rozhodnete vyzkoušet olej i na vlasové zábaly či tělo, doporučuji koupit větší balení (100 ml).

Arganový olej koupíte za 154,- Kč (20 ml) zde

Používáte arganový olej ve své péči?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

10 komentářů:

  1. Samotný araganový olej jsem nikdy neměla, jen pár produktů, ve kterých byl obsažen.

    OdpovědětVymazat
  2. Petruško, děkuji za recenzi, aspoň vím, co si pořídit. Já teď jeden olejíček na obličej mám, ale až dojde, tak mrknu po tomhle... hledám nějaké zázraky na akné :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Akné je bohužel kapitola sama pro sebe. Dost se mi také osvědčil retinol :)

      Vymazat
  3. Arganový olej mám doma, no ešte som ho myslím v rutine nepoužívala :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná recenze, vypadá dobře, samotný jsem takhle ještě nezkoušela :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  5. Má super výdrž, budu nad ním uvažovat, jelikož jsem zatím žádný arganový olej nezkoušela. Celkem mě to ale láká. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jej měla po několikáté, jen pokaždé od jiné značky :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS