MANUFAKTURA || Šampon a sprchový gel Mrtvé moře

 Manfukaturu jsem si za poslední dobu velmi oblíbila. Doma se mi nahromadilo několik jejich produktů a já si tak mohla užívat jejich vůni. Nejčastěji mám sprchové gely, to je taková ta klasika, ale měla jsem i krém na ruce, sůl do koupele nebo šampon. Na šampon a sprchový gel se podíváme i dneska. Jsou to vlastně jediné produkty, které jsem si (zatím) od značky koupila sama. Vždycky si totiž ke mně najdou cestu a dostanu je darem. 

Řadu Mrtvé moře jsem zvolila z toho důvodu, že mi přišla velmi originální a zajímalo mě, jak kolekce voní. Pořídila jsem si tedy extra jmený sprchový gel a extra jemný šampon.
Sprchový gel má velmi tekutou a průhlednou konzistenci, ale výhoda je, že ho stačí malé množství. Tohle na Manufaktuře miluju, že jejich produktů stačí malé množství a vytvoří bohatou pěnu. Pěnu já totiž potřebuji, přijdu si pak více umytá :D Obsahuje panthenol a ovesný výtažek pro jemnou péči. Je po něm ovšeem nutná hydratace pokožky.


Sprchový gel 250 ml koupíte za 129,- Kč zde
Šampon je také velmi tekutý, avšak o trochu méně než sprcháč. Také jej stačí malé množství na umytí i dlouhých hustých vlasů. Je vhodný pro normální, jemné a mastné vlasy a hlavně pro ty, kteří mají citlivou vlasovou pokožku. Obsahuje ovesný výtažek, který vlasy hydratuje a dodává jim objem. 
Vůně u obou produktů je velmi jemná, příjemná a specifická.



Šampon na vlasy 250 ml koupíte za 195,- Kč zde

V nabídce jsou pak i další produkty jako sůl do koupele, balzám na vlasy, krém na ruce či tělové mléko. Všechny tyto produkty seženete na webu Manufaktury a některé dokonce se slevou. Koupíte zde i další produkty k různých kolekcí. Za mě mohu doporučit novou kolekci Louka.

Jakou kolekci jste zkoušeli od Manufaktury?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

4 komentáře:

  1. Manufaktura má super produkty, hlavně ty krémy na ruce mám moc ráda. :) Jinak tenhle šampon vypadá dobře a možná si nějaké nové budu přát pod stromeček. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem od Manufaktury měla meruňkový sprcháč a tělové mléko a ty voněly nádherně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Meruňková řada je hodně chválená, ale tu jsem nezkoušela :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS