New In: Srpen 2021

 Utekl nám další měsíc a já tu jsem s dalším new in, tentokrát za srpen. Produktů moc nebylo, avšak mám tu nějaké PR balíčky. Jeden balíček je z dlouhodobé spolupráce, druhý z nově navázané spolupráce a třetí z jednorázové spolupráce. Opět tu převažuje kosmetika (klasika), ale mám tu i oblečení a jídlo. 

Jako první tu mám nově navázanou spolupráci s webem Arome. Jedná se o web, který obsahuje recenze na kosmetiku a parfémy. Stala jsem se jednou z #aromegirls a odteď budu každý měsíc testovat produkty, které mi Arome pošle. V prvním balíčku jsem našla tělový scrub od Rituals a balzám na rty Carmex. Od Lush mi pak přišla jejich nová řasenka. Na všechny produkty vyjdou během září recenze, tak se můžete těšit. Kvůli této spolupráci jsem založila i novou rubriku Arome, kde budou recenze z testování, těšíte se?


Od Renovality mi dorazila jejich novinka s to Hyaluronové sérum s vitamínem C a B3. Sérum má krásnou citronovou vůni, gelovou texturu a skvěle hydratuje. Už ho nějaký týden testuji a zatím jsem z něj nadšená. Určitě v budoucnu také můžete očekávat recenzi. 

Bylo mi nabídnuto, zda bych nechtěla ochutnat domácí paštiky Boženka. Jelikož mám domácí paštiku velmi ráda a doma si ji sami vyrábíme, neváhala jsem ani minutu. Na ochutnávku jsem si vybrala Originál, s medvědím česnekem a škvarkovou pomazánku. Vše je dělané s láskou, u nás v ČR a bez éček. Recenze bude také brzy.


No a jako poslední tu mám oblečení. Jedna influencerka měla slevu 48 % na produkty ze stránky My protein a já si hned objednala legíny a tričko na cvičení. Se slevou vyšly úplně za pusu a jsou strašně příjemníé. Rozhodně to nebyl můj poslední nákup.

Tentokrát byly moje novinky takový průměr, bylo jich tak akorát. V říjnu to snad bude dosti podobné nebo ještě strohejší. Co jste si pořídili Vy?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

12 komentářů:

  1. Značku Rituals mám moc ráda a to samé produkty na rty od Carmexu.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně by se líbíla spolupráce na ochutnávání :). Ale jinak i ostatní novinky vypadají moc dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už si můžeš přečíst článek o paštikách na blogu :)

      Vymazat
  3. To je velmi rozmanité, to se mi líbí. Gratuluji ke všem spolupracím. Z výrobků neznám ani jeden, ale těším se na všechny recenze.
    Ráda objevuji novou kosmetiku. To se hodí. Snažím se teď zlepšovat svoji péči o pleť.
    Za něco víc k paštikám budu také ráda. Také toto jídlo mám moc ráda. A už nyní jsem se podívala na tuto značku, abych případně ochutnala.
    No a legíny jsou super. Tuto značku znám, ale legíny od ní ještě nemám. Je super, že jsi vychytala i super slevu. Nicméně, nejspíš se podívám, zda se mi nějaké nebudou líbit. Zrovna se mi jedny zničily a potřebovala bych nové.
    Moc pěkný článek. Super. :)
    Katie S. (https://kulturnicek.blogspot.com/)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se začala pleti více věnovat a je to znát. O paštikách už vyšel článek, tak si můžeš počíst a případně objednat. Já si budu legíny objednávat další a i něco pro přítele. :)

      Vymazat
  4. Gratuluji k navázání spolupráce, to je super. ☺☺

    OdpovědětVymazat
  5. Sakra, teď jsem dostala strašnou chuť na tu paštiku! :D

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS