Spotřebováno: Červenec 2021

 Jednou to přijít muselo a přišlo to právě teď. Poprvé v tomto roce se mi nepodařilo splnit limit 10 spotřebovaných produktů za měsíc. A to jsem si myslela, že už konečně dodělám velká balení, které se pomalu ale jistě blížily ke dnu. No nic, budou až v srpnové spotřebě, která už snad bude zase veselejší. Poslední dobou mi to nějak nejde, přitom produkty používám stále stejně, ale nějak neubývají.

Jak už jsem zmínila výše, tento měsíc se mi nepodařilo splnit limit a mám tu jen devět kousků. Z toho jeden je nápoj a dva produkty jsou jednorázové, takže opravdu slabota. Srpnová už bude snad veselejší :) Nejvíce spotřebovanců je z pleťové kosmetiky, za což jsem fakt ráda, protože tu mám zásobách nejvíc.

1. Micelární voda Astrid Detox - za mě jedna z nejlepších micelárek vůbec. Má příjemnou vůni, neštípe, nevysušuje, nepne. Skvěle nahradí i odličovač, doporučuji.

2. Pleťové sérum Catrice Relax (Skin Lovers) - skvělé sérum. Mléčná konzistence, nelepilo, rychle se vsakovalo a hydratovalo. Vydrželo i poměrně dlouho. Za málo peněz hodně muziky. (recenze)

3. Pleťový tonik Ziaja okurka - tohle je hodně chválený produkt a já musím jenom souhlasit. Skvěle dočišťuje, hydratuje a zanechává dlouhotrvající pocit svěžesti, tento produkt taky doporučuji.

4. Ampule Praxis Proteoglicanos - lehce olejová perleťová texture. Rychle se vsakuje, nelepí, hydratuje a pleť je pěkně zářivá.

5. Ampule Korff - vyjde Vám na dvě použití, hydratuje, nelepí, mco fajn kousek. Pleť je pěkně hebká, ovšem cenově vyjde dost draho. (recenze)

6. Kolagenový nápoj Korff - za mě naprostá katastrofa. Hnusně sladký, nedovedu si představit, že je to piju denně. (recenze)

7. Sprchový gel Manufaktura louka - Manufaktura limitky opravdu umí, tohle se neskutečně povedlo. Jejich sprcháče jsem si za poslední rok neskutečně oblíbila. Nevysušuje, vůně trvá opravdu dlouho, stačí malé množství. (recenze)

8. Tělové sérum Renovality skořice - vůně mě velmi překvapila, je to opravdu skořice, nic umělého. Sérum dobře hydratovalo, avšak nedalo se aplikovat ihned po koupeli - pálilo. (recenze)

9. Kokosový olej Vita Coco - první moje zkušenost s kokosovým olejem v kosmetice. Nebyl tolik mastný, dobře hydratoval a teď v létě se pokožka pěkně leskla. Poměrně i dlouho vydržel. 

Tak to by bylo z mé slabé spotřeby vše. Doufám, že Vás něco zaujalo natolik, že si to sami pořídíte. Některým produktům věnuji i samostatné články, některým ne, protože by byly až moc krátké, tak určitě mrkněte :)

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

6 komentářů:

  1. Tak z toho, co jsi spotřebovala, nemám vyzkoušeno nic. Zaujala mne micelárka od Astridu a sprcháč Louka.
    Hezký den
    P.S. Odkazy na recenze u některých produktů (5 až 7) nejsou funkční.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano vím, dodám je postupně až vyjdou články :)

      Vymazat
  2. Manufakturu úplne zbožňujem a túto novú radu od nich som videla, no ešte neskúšala :) Toner od Ziaji mám aj ja a má veľmi peknú vôňu. Veľmi ma zaujalo aj pleťové sérum od Catrice, poslednú dobu používam od nich sérum s Niacinamidom a som veľmi spokojná :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já toho od Manufaktury moc neměla, ale sprcháče dělá boží. Catrice má taky super produkty :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS