New In: Červenec 2021

 V červenci mi přibylo hodně novinek, ať už ty, které jsem si koupila sama, nebo ty které jsem dostala v rámci spolupráce. V červenci jsem oslavila svoje 23. narozeniny, takže tu uvidíte i nějaké ty dárky. Musím říct, že to byl opravdu bohatý měsíc a přibylo mi tak nějak všechno. Kosmetika, oblečení a i nějaké věcné věci. Až teď při psaní článku vidím, jak moc novýho toho za minulý měsíc mám :D 


Na začátku měsíce jsme byli v jedné vesničce na trhách, kde se prodávaly ručně vyráběné věci. Byla jsem v sedmém nebi a rozhodně neodešla s prázdnou. Mamka mi tam koupila dřevěné okrasné vědro, které budu mít třeba na nějakou květinu nebo prostě jen na okrasu. Dále jsem si tam koupila kabelku z pravé vlny a je naprosto boží. Přítel mi tam dále koupil mega hrnek a potom nějakou domácí kosmetiku. bohužel ceny ani značky si už nepamatuji.


Od tchýně jsem tento měsíc dostala nějaké čokolády, sprcháč, intim gel a voňavku Calvin Klein Euphoria. Tuhle vůni už jsem měla a byla mi moc příjemná, tak jem ráda, že ji budu mít znovu. Přítelova sestra dělala pořádek ve skříni a dala mi tyto šaty. Jsou krásně bavlněné, pohodlné a cítím se v nich dobře.

 
Opět jsem nakupovala na shein.com. Tentokrát jsem potřebovala nějaké šaty na říjnovou svatbu našich kamarádů. Šaty ještě budu upravovat, úplně se mi nelíbí ty rukávy, ale jinak jsou šaty pohodlné a materiálově moc příjemné. Druhým kouskem jsou plavky. Už jsem odtud chtěla plavky vyzkoušet dlouho, ale pořád jsem to oddalovala. Teď jsem po nich konečně sáhla a jsou boží. Pevný materiál, skvěle padnou a jsem z nich prostě nadšena.

Z e-shopu kupkosmetiku.cz mi dorazil tento PR balíček plný novinek. Jsou zde novinky od Essence, Catrice a Blistex. Catrice má velice pigmentované paletky a doporučuji mrknout na paletku bronzeru s rozjasňovači. Essence má velmi příjemnou vlasovou mlhu, která naprosto dokonale voní. No a Blistex je láska a tohle jsou jejich nové balzámky s SPF 15. Všechno seženete na výše zmíněném e-shopu za pár kaček.

Opět jsem nakupovala u Zuzky na-paloucku.cz, kde jsem nově zkusila vzít květové vody od Pure Harmony. V sadě je heřmánková, růžová a levandulová. Dále pak od stejné značky jsem vzala soli do koupele a šumivku. Rozhodně k Zuzce mrkněte, samá přírodní česká a slovenská kosmetika. A má tam toho opravdu hodně!

Doma jsem měla ještě poukázku do Batě, kterou jsem dostala na loňské narozeniny. Bylo opravdu těžké si něco vybrat, protože buď neměli moji velikost, nebo se mi nic nelíbilo. Nakonec jsem vybrala tyto letní pantofle a vzala jsem si ještě kotníkové ponožky, ty se hodí vždycky.

Renovality měli slevy 21 % a já musela doplnit zásoby Ženské pohody. Jedná se o doplněk stravy, po kterém já spím jako zabitá a to celou noc! Bez tohoto už se normálně nevyspín, takže pokud někoho také trápí spánek, rozhodně zkuste tohle :)

Tady už máme první narozeninové dárky. Jelikož s přítele stavíme, tak jsme se domluvili, že si nic extra drahého dávat nebudeme. Vybrala jsem si tedy tři knihy, po kterých jsem pokukovala už dlouho. Dále jsem pak dostala čelenku na tenis, která pro mě byla překvapením.

Vzhledem k tomu, že stavíme tak ze strany rodičů a prarodičů jsem dostala nějaké finance. Něco jsem si dala bokem na nový foťák a něco investuji do stavby. Od sestřinýho přítele jsem dostala kosmetickou sadu Olehenriksen, ze který mám obrovskou radost. Od sestry jsem dostala sadu rtěnek, od mamky pak ještě velké lízátko, které v sobě ukrývá malá lízátka a od babičky ještě bonbošku.


Moje instagramová kamarádka Domča mi poslala pěknou nálož produktů od Lush. Jsou to hlavně bomby a pěny do koupele, na který se fakt těším. Voní totiž naprosto dokonale a vzhledem k jejich vyšší ceně jsem tuto značku nikdy nezkusila. Prostě mi bylo líto dát tři stovky za bombu do koupele na jedno použití, jsem fakt zvědavá jaké budou!

Jak vidíte, červenec byl po dlouhé době bohatý měsíc ve všech ohledech. Nicméně teď už opět šetřím, protože nový foťák v plánu nebyl, tak teď na něj musím prvně ušetřit :D 

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

13 komentářů:

  1. Ahoj, dodatečně všechno nej, nej a nej k narozeninám. Krásné dárečky jsi dostala. CK Euprohoria a Lush = velká radost a je vidět, že tchýně s kamarádkou jsou znalkyně. ☺♥ Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou opravdu bohaté novinky, hlavně se mi líbí Lush :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Balzámy od Blistexu mě hodně lákají. Už musím nějaký také vyzkoušet, čtu na ně samá pozitiva :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je ozaj kopa skvelých noviniek :) Lush produkty vyzerajú super, snáď ti budú vyhovovať :) Tiež ma nedávno trochu zarazili celkom vysoké ceny v Lush, ale odniesla som si odtiaľ jednu čistiacu roládu na pleť a zatiaľ sa mi veľmi páči :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty ceny jsou fakt šílený, hlavně když je to za něco, co je na jedno použití.

      Vymazat
  5. Páni, to je novinek za červenec :) Opožděně všechno nejlepší! Věci ze sheinu vypadají moc hezky, přemýšlím o první objednávce :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Určitě si něco objednej, zatím byli všichni spokojeni :)

      Vymazat
  6. Juu tak ten Lush by se mi taky líbil, jsem ostuda, ještě jsem žádný jejich produkt neměla ☺️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych ho nedostala k narozeninám, tak bych ho taky ještě nevyzkoušela :D

      Vymazat
  7. Ty šaty vypadají opravdu krásně, skvěle ti sedí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, momentálně už mají kratší rukávy, protože to byly trošku problém :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS