Spotřebováno: Říjen 2021

Ačkoliv už jsem s tím tak nějak smířená, že do konce roku se mi moc produktů spotřebovat už nepodaří, tak nějak uvnitř doufám, že se přece jenom něco změní a spotřeba bude zase nad 10 produktů. Světe div se, v říjnu se mi podařilo podívat se na dno hodně produktům, ale hlavně těm, které jsem používala klidně i rok. 

 
Máme tu tentokrát krásný 14 produktů a najdete tu opět hlavně pečující tělovou i pleťovou kosmetiku. Povedlo se mi dodělat i jeden olej do koupele, který jsem měla snad tři roky :D Ale taky jeden lak na nehty, který byl můj oblíbený a těžko jsem se s ním loučila.

1. Odlakovač na nehty Ebelin kokos - tento odlakovač ocení hlavně Vaši pánové, protože voní po kokosu. Odlakovače od této značky si kupuji opakovaně, protože dobře odlíčí a jsou za dobrou cenu. Tento má jako bonus vůni po kokosu.

2. Čistič štětců Ebelin - další kousek, který kupuji opakovaně. Krásně voní, štětce dobře vyčistí a stojí tuším do stovky. 

3. Lak na nehty Londontown odst. Pecan Pie - nejlepší laky jsou právě od Londontown. Oni teda jsou fakt pekelně drahý, ale nehty dělají nádherný. Navíc Vám klidně na nehtech bez oprískání vydrží i 14 dní. Tenhle podzimní odstín jsem milovala, avšak už jsem ho měla dva roky, tak už to na něm bylo znát. (recenze)

4. Difuzér Renovality Multi flower - jednoznačně nejlepší difuzér do auta. zkoušela jsem i do místnosti, avšak tu tolik neprovoní, za to v autě je boží. Každý se mě ptá co to tam tak krásně voní. Pěkně vypadá a navíc vydrží půl roku!

5. Lemongrass olej Renovality - olej, který už se dávno nevyrábí. Používala jsem ho do koupele a tu vůni si fakt užívala. Stačilo pár kapek, byl velmi intenzivní. Vhodný i do aromalampy. Škoda, že už není v prodeji.

6. Krém na ruce Manufaktura Jablko&mandle - opravdu skvělý krém, tohle bylo už druhé balení. Je trochu mastnější, takže vhodný spíše na noc. Hydratace skvělá a ta vůně, pane bože, tohle chcete cítit pořád. (recenze)

7. Tělový krém Today - krém, který neurazí, ale určitě ani nenadchne. Dostala jsem ho dárkem, sama bych si ho nikdy nekoupila. Vůní i texturou bych ho přirovnala k Niveii. Člověk se ale musí mazat každý den, aby hydratace byla znát. Pro sušenky by to bylo sakra málo.

8. Sprchový gel Dermacol rozpustilý citron - můj sprcháč od Dermacol. Skvělá svěží vůně, ideální na léto. Na pokožce voněl několik hodin a nevysušoval. (recenze)

9. Sprchový gel Balea Mystic night - limitky od Baley jsou prostě skvělý, to Balea umí. Tohle už je ale stará limitka, nicméně voněla opravdu hezky. (recenze)

10. Pleťový aktivní krém Sebamed - za mě jeden z nejlepší pleťových krémů, jaké jsem kdy zkusila. Cenově je trochu dražší (599,-), ale mě vydržel rok! Je trochu hutnější, ale snese ho i smíšená pleť. Určitě doporučuji. (recenze)

11. Čistící pleťový gel Garnier - praktický, fungující gel. Díky štětinkám je aplikace naprosto precizní a jednoduchá. Za pár korun hodně muziky, doporučuji. (recenze)

12. Odličovací olej Saloos granátové jablko - odličovače od Saloos mám ráda. Krásně voní, fungují a nedřou oční okolí. Tohle větší balení taky vydrželo pěkně dlouho a cenově se vyplatí. 

13. Balzám na rty Balea bílá čokoláda - co opravdu od Baley nemusím, jsou to právě balzámy na rty. Přijde mi, že na mých rtech mají opačný efekt a vysušují je. Tento mi přišel i nahořklý..

14. Květová voda Purity Vision růže - ikona této české značky. Nemám ji naprosto co vytknout. Vůně po růžích, dočistí, tonizuje, hydratuje, skvělá jako základ pod olej. Dá se použít i do pokrmů, doporučuji. (recenze)

Tenhle článek jsem psala s radostí, protože už dlouho taková spotřeba nebyla a troufám si tvrdit, že v listopadu taky nebude. Je skoro půlka měsíce za námi a v tašce spotřebovanců toho moc není :D 

Mějte se krásně!
Petra


10 komentářů:

  1. Já si vždycky říkám, jak ty to stíháš za ten měsíc všechno spotřebovat :-D

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Tak 14 kousků je slušná spotřeba. Já se v říjnu podívala na dno 9 kouskům a díky dovolené zmizely i nějaké vzorečky... Z tvých kousků mne nejvíc zaujal krém na ruce od Manufaktury a sprcháč s vůní citronu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 9 kousků je taky krásná spotřeba. Tento měsíc byl bohatší :)

      Vymazat
  3. Také se mi v říjnu dařilo lépe. Sebamed krém pomalu ddělávám a jak mi na začátku nesedl, tak teď už dobré a krém od Manufaktury voní božsky.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten kokosový odlakovač mě zaujal hned na první pohled, budu ho muset hodit do košíku hned při příští návštěvě DM! :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tá čistiaca pena od Garnier je super. Ten kartáčik som potom ešte používala aj keď mi došla pena :D A ostatné nemám odskúšané

    Andulka z blogu >> DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS