New In: Říjen 2021

 V měsíci říjnu tu nemám tolik novinek, nebo aspoň pro mě, protože jiné měsíci jsou občas mnohem nabitější. Nicméně mám tu dva PR balíčky, jeden dárek a poté jeden nákup. Nejvíce tu mám opět kosmetiky, ale to tak prostě je a už bude, s tím jsem smířená :D Byly jsme také nakupovat v Ikeii, ale to Vám tady ukazovat nebudu. Za prvé jsou to jen věci do domácnosti a hlavně toho bylo tolik, že by to bylo sakra na dlouho.


Prvním PR balíčkem jsou další svíčky od Renovality, tentokrát vánoční edice. Tentokrát jsou jne tři, ale všechny naprosto dokonale voní, mně asi nejvíc vánoční punč, a mají dřevěné knoty, které praskají. Je to skvělý dárek na Vánoce, já už jsem jich pár taky dokoupila, protože jsou prostě boží a u nás mají ženy svíčky velmi rády. Pokud nad nějakou uvažujete, doporučuji koupit ji co nejdříve, protože od každé vůně je jen 1000 ks a jedná se o limitky.


V říjnu jsme také s přítelem měli výročí 6 let. Řekli jsme si, že si nebudeme nic dávat, protože stavíme a přece jen se nám hodí každá koruna. Nicméně přítel to (opět) nedodržel a koupil dvoje brazilky z merche od holek 3v1 (Arichteva, Štíbrová, Partlová). Holky velmi ráda sleduji a dlouho jsem od nich něco chtěla. Musím říct, že z tohoto spodního prádla mám velkou radost a navíc vypadají fakt sexy.

Na instagramu jsem u jedné blogerky viděla novou vánoční limitku Yves Rocher. Nikdy jsem si od této značky sama nic nekoupila, protože přes internet jsem nakupovat nechtěla. Nicméně u nás nově otevřeli pobočky YR, takže jsem hned pro pár kousků zavítala. Vzala jsem si balzám na rty z limitky Pomeranč v čokoládě (z této řady chci ještě svíčku) a z limitky Sladká ostružina jsem si vzala krém na ruce a sprchový gel. Ještě je v nabídce řada Magické karité. 

No a jako už tradičně, tu mám říjnový box od Arome, který byl tentokrát opravdu velmi nadupaný a čekalo tam na mě rovnou pět produktů. Tři kousky z dekorativky a dva pečující. Ze všech produktů jsem měla radost a brzy se můžete těšit na článek s recenzemi. 

Na některých fotkách jde vidět, že se úplně nevyplácí fotit až odpoledne. Jak už je brzo tma, tak na fotkách to jde bohužel vidět. Nedej bože, pokud prší a je zataženo, to už nenafotím nic celý den :D 

Co jste si za říjen pořídili Vy?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

8 komentářů:

  1. Vidíš, mne by nákupy v IKEA docela zajímaly ;-). Jinak moje nákupy jsou ještě menší než tvoje (nemám žádnou spolupráci a sama jsem si toho fakt moc nekoupila).
    Na ty limitky od YR jsem koukala taky, ale neumím se roznodnout, jestli chci ostružinu nebo pomeranč ;-).
    Svíčky od Renovality vypadají zajímavě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel toho bylo fakt hodně a nechtělo se mi to všechno fotit.

      Vymazat
  2. Ahoj Péto, super kousky, líbí se mi 3v1 merch, jdu hned na to juknout a pak YR mívá limitky fakt propracované ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten merch naprosto miluju! A ty limitky jsou boží :)

      Vymazat
  3. Také se přidávám a doufám, že bude článek z IKEA nákupů :) jinak ty svíčky od renovality vypadají krásně, fakt ideální vánoční dárek. Já si naposledy koupila rolák, koženou sukni a kabát :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel nákupy z Ikei nebudou, bylo by to fakt na dlouho..

      Vymazat
  4. Ty svíčky ti upřímně závidím! :D Punč i perníček budou určitě vonět dokonale! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nejsi jediná a já jsem z nich naprosto nadšena :D

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS