GARNIER || Čistící pleťový gel se silikonovým kartáčkem

 Při jednom pročítání blogů, které ráda navštěvuji jsem narazila na článek u Pavlínky, ve kterém ukazovala čistící pleťový gel od Garnieru, který si zrovna koupila. Gel mě zaujal natolik, že jsem si jej musela pořídit také. Zaujal mě hlavně díky hlavičce, kterou tvoří silikonový kartáček. Od Garnier mám ráda z řady Bio čistící gel, který voní po citronové trávě. Původně jsem si chtěla koupit ten, ale řekla jsem si proč nezkusit něco nového. Garnier má v nabídce mnoho čistících gelů pro všechny typy pleti. Každý z nich obsahuje ale něco jiného, každopádně vybere si každý :)

Čistící gel Garnier PureActive Exfo-Brusher je určen hlavně pro smíšenou a mastnou plet. Do téhle kategorie já spadám, moje pleť je smíšená s mastnou T-zónou. V této oblasti se mi produkuje více mazu a je potřeba jej zredukovat. Hlavičku gelu tvoří jemný silikonový kartáček, který obsahuje 170 štětinek. Kartáček je velice praktický a celkově je gel praktický i na cesty. Vyčistíte si pleť kdekoliv a kdykoliv aniž byste potřebovaly víc věcí než jeden jediný produkt. Čistící gel obsahuje extrakt z borůvek a kyselinu salicylovou, která má dezinfekční účinky, eliminuje tvorbu černých teček a čistí pleť do hloubky.

Jeho aplikace je absolutně jednoduchá. Sundáte víčko, otočíte hlavici, dáte nad pleť a počkáte až vyteče gel, poté jej pomocí kartáčku rozetřete po pleti a čistíte. Aplikace je to vážně jednoduchá a rychlá a já ji velmi oceňuji. Přece jen mi přijde, že Češi jsou poslední dobou velmi uspěchaní a šetří každou minutu. Poté hlavici opět otočíte zpět, tím produkt uzavřete, omyjete vodou a zavíčkujete. Nemusíte se bát, že by se kartáček zapařil a vytvářel nějaké bakterie. Víčko obsahuje několik dírek, které zařizují větrání. Následně pleť opláchnete vodou a máte hotovo.

Já na něm nenašla nic negativního. Dlouhá výdrž, snadná aplikace, redukuje maz, pleť je krásně čistá a hladká. Z dlouhodobého hlediska si můžete všimnou méně černých teček. Zároveň pleť nevysušuje. Je lehce mentolový, takže po jeho aplikaci bude pleť krásně svěží. 

Čistící pleťový gel PureActive Exfo-Brusher stojí 109,- Kč a koupíte ho v drogerii DM

Co na tuhle vychytávku říkáte?

Mějte se krásně!
Petra

Pokud se Vám článek líbil, budu ráda když se stanete mým pravidelným čtenářem (vpravo v menu) a taky mě můžete sledovat na instagramu, kde jsem denně aktivní. Najdete tam plno recenzí, tipů, ale hlavně se všechno dozvíte jako první :)

23 komentářů:

  1. Vychytávka super, používala jsem ji kdysi a opravdu moc mi to pomohlo, takže jakmile se rozjedu do DM, tak jde semnou :D

    OdpovědětVymazat
  2. To vypadá na super čistítko a masáž v jednom, mrknu na to, až budu v drogerce :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento gel už mám doma dlouho a není špatný.. Docela mě baví si s ním jezdit po obličeji. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, tento gel s kartáčkem mne láká už nějakou tu dobu. Prima recenze. ☺
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  5. Tento čistící kartáček mi vyhovoval ze všech doposud nejvíce. Milovala jsem ho a měla jsem už asi tři balení, teď zkouším jiné přípravky, ale rozhodně se k němu ještě vrátím!

    OdpovědětVymazat
  6. Máš moc krásný blog, tak dávám follow :)

    OdpovědětVymazat
  7. Nikdy jsem nic podobnýho nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ze mě jeden z nejlepších kosmetických produktů, který jsem kdy vyzkoušela. Rozhodně budu kupovat nadále. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš, jsem ráda, že jsem na něj u tebe narazila!

      Vymazat
  9. Vypadá to super, sama jsem zatím ale nezkusila. Od Garnier mohu ale ze srdce doporučit jejich plátýnkové masky, ty jsou top!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty jsem zatím nezkoušela já, ale určitě se na ně chystám!

      Vymazat
  10. Tento produkt som používala pred veľmi dlhou dobou a bola som s ním spokojná. Sama som rozmýšľala, že by som sa k nemu opäť vrátila a skúsila, či mi bude vyhovovať alebo či nastali nejaké zmeny a vylepšenia :)

    Petra z FRENCHSTYLE | Sleduj ma aj na Instagrame

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jej teď mám poprvé, tak bohužel nemůžu soudit, zda došlo k nějaké inovaci :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS