PEKÁRNA V BROOKLYNU - Julie Caplinová

 Autor: Julie Caplinová
Počet stran: 368
Rok vydání: 2019  
Žánr: romány
Nakladatelství: Cosmopolis


Anotace
Romantický a vtipný příběh o cestě do Brooklynu, lahodných dortících, lásce i přátelství. Vydejte se na výlet do města, které nikdy nespí, a nechte se okouzlit!
Sophie doufá, že ji její přítel James už brzy požádá o ruku. Jenomže všechno dopadne jinak a Sophie se rozhodne přijmout stáž v americkém časopise. Odjezd do New Yorku je pro ni spíš útěk než životní příležitost. Naplno se vrhne do práce a nemyslí na nic jiného. A už vůbec ne na lásku.
Ubytuje se nad maličkou pekárnou sympatické Belly, která peče ty nejúžasnější dortíny v celém Brooklynu. Spřátelí se a Sophie začne volný čas trávit v její pekárně a pomáhá jí s pečením sladkostí i svatebních dortů. Jenže Bella má bratrance Todda, obletovaného, šarmantního a naprosto neodolatelného. Má jen jednu chybu - odmítá jakýkoliv vážný vztah. Jenže ten nehledá ani Sophie, takže jejich přátelství zdánlivě nestojí nic v cestě...

Další romantický příběh od Julie Caplinové, autorky oblíbené Kavárny v Kodani, vás tentokrát vezme na výlet do životem  kypícího New Yorku a přesvědčí vás, že z útěku se může vyklubat dobrodružství a že lásku někdy najdeme, až když ji hledat přestaneme. 


Z mého pohledu
Na další knihu od Julie Caplinové jsem se strašně těšila a tak výběr na webu byl úplně jasný. Na podzim a v zimě ráda vyhledávám oddechové knihy a to tahle britská autorka splňuje dokonale. Čtivý, oddechový, nechybí láska ani napětí. Bohužel u této knihy musím říct, že první velký zvrat nastal hned v úvodu knihy. Sama jsem ho takhle rychle nečekala a pak se až do půlky knih nic většího nedělo. Čtení mě nechytlo natolik, jak jsem čekala, ale po půlce už to bylo super. To už se v Sophiině životě začaly dít věci a příběh se dostal do mého šálku kávy. Ve finále jsem byla šťastná, jak kniha dopadla, ale zároveň smutná když příběh skončil. Kniha byla fajn, ale za nezáživný začátek knihy dávám pár bodů dolů..

Pekárna v Brooklynu stojí 270,- Kč a koupíte ji zde 

Kniha je skvělým dárkem na Vánoce a já sama doufám, že nějakou knihu pod stromečkem najdu. Tuto nebo jinou od Julie Caplinové můžete darovat někomu blízkému na Vánoce, nebo si můžete udělat radost Vy. Na e-eshopu seženete i jiné dárky, například kosmetiku, parfémy nebo lékárnu, můžete tam zabít více mouch jednou ranou :D

Znáte knihy od Julie Caplinové? Dáváte knihy jako dárek k Vánocům?

Mějte se krásně!
Petra

4 komentáře:

  1. Na Pekárnu v Brooklynu se chystám hned jak dočtu Kavárnu v Kodani. Moc se mi tyhle knížky líbí a je to skvělé oddychové čtení. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak říkáš, doma mám ještě Pláž v Chorvatsku :)

      Vymazat
  2. Já jsem koupila mámě k Vánocům Hotýlek na Islandu, tak doufám, že se jí bude líbít.

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS