AROME || Červencové testování s Catrice, Vita Coco a Lush

 Červencový balíček od Arome mi udělal obrovskou radost! Našla jsem v něm hned čtyři produkty - dva laky na nehty Catrice, pastu na zuby Lush a masku na vlasy Vita Coco. Všechno, co využiju a sama jsem nikdy předtím neměla. Přesně tohle mě na testování baví, že člověk vyzkouší něco nového. Nedokážu říct, z kterého produktu jsem měla největší radost, protože každý jsem si oblíbila a mohu Vám slíbit pozitivní recenze.


Želé zubní pasta Soother od Lush pro mě bylo velkou novinkou. Nic podobného jsem nikdy neměla ani nezkoušela. Jedná se o jemné v želé s vůni hřebíčku a badyánu (já v něm cítím i skořici), která je v ústech sladká a celkově velmi příjemná. Pasta je vhodná pro citlivé zuby a dásně, má zklidňující účinek a neobsahuje fluor. Nabírá se suchým kartáčkem přímo z kelímku, následně se namočí vodou a potom už jen čistíte zuby 🦷



Vyživující masku na vlasy Vita Coco pro suché vlasy jsem uvítala všema deseti. Vůni kokosu v kosmetice naprosto miluji a tahle voní vážně dokonale. Maska hloubkově hydratuje, zabraňuje krepatění vlasů a dodává jim lesk. Vlasy jsou po ní hebké a objemné, navíc má veganské složení a 95 %  složek jsou přírodního původu. 


Laky na nehty od Catrice jsou z letošní limitky Tropic Exotic. V nabídce jsou dva odstíny - oranžový Bird of Paradise a růžový Hibiscus Heat, k dostání jsou už jen na e-shopu kupkosmetiku.cz. Odstíny jsou to nádherné a opravdu letní, oba dva jsem si velmi oblíbila! Používala jsem je s top coatem a měly parádní výdrž. Týden vydržely na nehtech jak nic, ale je potřeba nanést dvě vrsty. Tohle se opravdu povedlo :) 

Zkoušeli jste některý z výše uvedených produktů?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji webu Arome za produkty poskytnuté k recenzi

10 komentářů:

  1. Ty laky mají dokonalé odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Péto, ani jsem nevěděla, že Lush dělá pastu na zuby, znám ty jejich tabletky, které mě ovšem nenadchly. Jsem zvědavá na masku. : ))
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuším, že je to jejich novinka a na výběr mají asi ze tří příchutí :)

      Vymazat
  3. Tu masku bych ráda vyzkoušela, potřebuji hebké vlasy pro lepší rozčesávání, jen ten objem mě trochu děsí, protože ten nepotřebuji :-D A ty laky vypadají luxusně! Jestli něco miluji a sbírám, jsou to laky! :D <3

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zásobu laků mám taky pořádnou, ale rozhodně je nesbírám :D

      Vymazat
  4. To zubní želé je skvělé. Mají ještě černou variantu s lékořicí a ta mě také hodně láká :-)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS