ZAČÍT ZNOVU - Mona Kasten

 Autor: Mona Kasten
Počet stran: 432
Rok vydání: 2019
Žánr: román
Nakladatelství: Omega


Anotace
Allie Harperová se kvůli studiu stěhuje do Woodshillu a touží po jediném – začít znovu od začátku. Proto se jí úplně nelíbí, když jí nezbyde nic jiného než spolubydlet s arogantním grázlíkem. Kaden White je sice neuvěřitelně atraktivní, ale se svým potetovaným tělem a nestydatým chováním také ten poslední, s kým by Allie chtěla sdílet byt. A k tomu ještě hned na začátku vymyslí seznam pravidel, z nichž to nejdůležitější zní: V žádném případě spolu nikdy neskončíme v posteli! Allie si však záhy uvědomí, že Kaden toho v sobě skrývá mnohem více, než si původně myslela. A čím lépe se navzájem poznávají, tím těžší pro ni je odolat vzájemné přitažlivosti.


Z mého pohledu
Námět knihy je velice obyčejný a ohraný, všechny slaďárny jsou vesměs na jedno brdo. Ovšem po přečtení první kapitoly jsem knihu nemohla odložit, dokud jsem ji celou nedočetla. Kniha vážně moc čtivá, vůbec jsem nečekala že ji přečtu na jeden zátah. Skvěle napsaný příběh, kdy se postupně vyvíjí vztah milé Allie a sexy Kadena. Také se postupně odtajňuje jejich minulost, kdy každý z nich má závažný důvod, proč začít znovu. V knize jsou pasáže u kterých se od srdce zasmějete, ale stejně tak i smutné, kdy to Allie v životě neměla vůbec jednoduché. Moc se mi líbilo, jak to mezi hlavními hrdiny jiskřilo a ta touha byla neskutečná. Za mě jedna z nejlepších oddechovek vůbec!

Četli jste nějakou knihu od autorky?

Mějte se krásně!
Petra


10 komentářů:

  1. Tuhle sérii jsem si úplně zamilovala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Od autorky jsem nic nečetla, ale o knížce už jsem slyšela. Jako odpočinkové čtení je to určitě fajn. 🙂
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ji doma už asi rok a stále čeká na přečtení a to ji tak moc chci číst, ale je tolik knížek, že to nestíhám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi doma ležela rok než jsem se k ní dostala :)

      Vymazat
  4. Občas je na nějakou romatickou slaďárnu nálada. Já si na ně moc nepotrpím, ale sem tam taky po něčem romantickém sáhnu.

    OdpovědětVymazat
  5. viděla jsem na tyto knihy tolik doporučení, že si to snad budu muset přečít :D :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS