AUSTRALIAN BODYCARE || Péče s přírodním olejem Tea Tree

 Když mi přišla nabídka na spolupráci se značkou Australian Bodycare, která je známá hlavně díky oleji Tea Tree, neváhala jsem ani minutu. Už v minulosti jsem nějaké produkty od značky zkoušela a byla jsem z nich nadšena. Při výběru produktů jsem vůbec netušila, které produkty vyzkouším dříve. Vybírala jsem tedy takové produkty, které rychle spotřebuji nebo je doma nemám v zásobě. Vybrala jsem tedy tři produkty v péči o tělo a jeden produkt na pleť.

Olej Tea Tree si domorodci v exotické australské flóře předávají z generace na generaci. Jedná se o složku, která se postará abychom měli bezproblémovou pokožku. A díky značce Australian Bodycare si ji můžou pořídit všichni. Produkty jsou účinnou prevencí a léčbou kožních problémů, jsou vhodné i pro tu nejcitlivější pokožku. Jako bonus má navíc veganské složení. Má však svoji specifickou vůni, která nemusí lichotit každému. Já neustále používám Tea Tree olej, který se mi osvědčil hlavně na pupínky během "našich dnů". 

Sprchový gel je hloubkově čistící a odstraňuje bakterie. Díky hodnotě pH je šetrný ke všem typům pokožkám, takže i k té nejcitlivější. Kromě 100 % přírodního oleje Tea Tree obsahuje hydratační složku Coco-Betaine, takže se nemusíte bát vysušení. Navíc pokožku vyživuje a má veganské složení. 

Tělový scrub jsem vybrala s vůní citrónu, v nabídce je pak ještě originál a s vůní máty. Scrub má červenou barvu a obsahuje malá zrníčka z extraktu z meruněk. Je středně hrubý a perfektně pokožku těla obrousí a vyčistí. Minimalizuje riziko zarůstání chloupků a snižuje výskyt pupínků. Neobsahuje sulfáty a parabeny a jeho Ph je přizpůsobeno pokožce na těle. 


Krém na ruce jsem také volila s přívůní citrónu. Naprosto jsem si jej zamilovala díky rychlému vstřebávání a příjemné svěží vůni. Je skvělý pro velmi popraskané a vysušené ruce. I malé množství dostatečně zhydratuje a vyživí. Kromě oleje Tea Tree, obsahuje také bambucké máslo a glycerin, které pomáhají udržovat vlhkost v pokožce, aby nedocházelo k vysušení.

Poslendní produkt je z péče o pleť a jedná se o hloubkově čistící pleťovou masku. Jílová maska se používá 1-2x týdně, odstraňuje odumřelé kožní buňky a zvyšuje odolnost pleti proti bakteriím a vzniku pupínků. Na pleti zasychá a zbavuje přebytečného mazu. Po umytí je pleť krásně čistá a hladká, vysušení se také bát nemusíte. 


Znáte značku Australian Bodycare? Zkoušeli jste nějaký produkt?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu Australian Bodycare za produkty poskytnuté k recenzi

12 komentářů:

  1. Já jsem od této značky používala olejíček - osvědčil se mi na afty, kterými jsem dřív hodně trpěla.

    OdpovědětVymazat
  2. Já zkoušela Tea Tree olejíček, myslím, že jsem měla i víc baleních, jen už jsem pak měla pocit, že mi tak úplně nepomáhá :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem od značky nezkoušela, ale jinak mi tea tree dost pomáhá na pupínky :)

      Vymazat
  3. Značku znám hlavně skrz Tea Tree olejíček, ale nezkoušela jsem nic. Zaujal mě krém na ruce, protože ty já používám celoročně, protože mám suché ruce a dost si na ně potrpím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je opravdu skvělý, celkkově doporučuji na jejich produkty mrknout.

      Vymazat
  4. Kosmetiku od Australian Bodycare používám pravidelně. Doma od nich máme většinu produktů, zatím nám chybí jen produkty pro intimní hygienu, ale i ty časem asi pořídíme! Krásný článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Intim gel už jsem měla a byla jsem s ním fakt spoko :)

      Vymazat
  5. Tato značka me docela láká :)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS