AVON || Čistící tonikum s růžovou vodou

 Ačkoliv od svých kosmetických začátků používám hlavně micelární vody, za poslední dobu jsem přesedlala hlavně na pleťová tonika. Nebyl to žádný záměr, jen pouhá shoda náhod. Ačkoliv internet zažil už několik boomů ohledně micelárek a jak strašně nevhodné pro naši pleť jsou, já na ně nemohu říct půl slova. Jak už jsem řekla, používám je od svých začátků a nemůžu si je vynachválit. Dají se použít jak na odlíčení tak na dočištění. Nicméně poslední dobou se mi doma sešlo několik tonik a já zjistila, že mi vyhovují také. Dokonce bych řekla, že jsou pro mě lepší, protože je používám prakticky jen na dočištění pleti. Na odličování používání klasicky odličovače, takže na dočištění mi pak stačí jen tonikum. Celou tuhle éru odstartovalo pleťové tonikum z Avonu, které jsem dostala od tchýně.

Hned na úvod musím zmínit, že co se týče značky Avon, tak se mi jejich produkty doma vyskytují minimálně. Dostávám je jako dárky od tchýně a sama už bych si je nejspíš nikdy nekoupila, protože mi z 90 % produkty od této značky nevyhovují. Nicméně jsou i produkty, které mi vyhovují a ráda je používám, ovšem mám favority jiných značek, ke kterým se vracím raději.

Mezi těch 10 % produktů, které mi z Avonu vyhovují řadím i tohle čistící pleťové tonikum s růžovou vodou. Měla jsem balení 150 ml, které bylo skvělé na cesty a i při každodenním používání, nějaký ten měsíc vydrželo. Byla jsem velmi mile překvapena, jak fungovalo a jakou službu poskytlo. Je jemně cítit po růžích a je vhodné na všechny typy pleti. Za co hodně chválím, že neobsahuje alkohol.


Používala jsem jej ráno a večer na dočištění pleti. Tonikum dobře pleť dočistilo, hydratovalo a nijak ji nedráždilo. Vůně po růžích nebyla vůbec uměla, avšak věřím, že někomu květinové vůně v kosmetice prostě nesedí. Navíc jeho cena je více než příznivá, seženete ho tuším do stovky.

Používáte kosmetiku z Avonu?

Mějte se krásně!
Petra


12 komentářů:

  1. Růžovou vodu mám ráda, tonikum vypadá dobře :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Značku Avon a jejich produkty jsem kdysi hodně používala, teď už to nikdo v mém okolí nedělá a tak vůbec nemám přehled jaké produkty teď mají nebo jaká je kvalita produktů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já také ne, ale občas se ke mně dostane nějaký produkt.

      Vymazat
  3. Neznám, ale vypadá to dobře. Já teď zkouším novou značku, co se péče o pleť týče, tak uvidím za měsíc :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, no vidíš, tak je dobře, že dostáváš přesně ty produkty, které ti vyhovují a jsou v 10%. Super, mne by asi toto tonikum nevonělo, páč vůně růží není má oblíbená. Ale moc se mi líbí recenze. Péto, měj krásný den.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Já používám hlavně jejich intim gely, ty jsou fajn :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS