New In: Říjen 2023

 Říjen byl bohatší oproti září, co se novinek týče. V říjnu jsem byla na svém prvním kosmetickém eventu, kdy jsem byla pozvána na představení novinek Indulony, odkud jsem si odnesla mnoho produktů. Dále jsem navázala novou spolupráci s českým e-shopem, ze kterého mám velkou radost. Mám tu pak nějaké nové knížky, které jsem si koupila v knihkupectví. Koupila jsem si ještě podzimní bundu, tu jsem ale nějak zapomněla vyfotit. 


Na začátku října jsme s manželem měli první výročí svatby. K této příležitosti jsem od manžela dostala parfém Valentino - Born in Roma Donna. Já si na kvalitní parfémy potrpím, takže tohle určitě nebyl krok vedle a udělal mi velkou radost. Navíc se mi trefil do vkusu, moc mi voní a těším se až jej vynosím.



Tohle už je nálož produktů z eventu s Indulonou, kterou jsme si odnesly každá, co jsme tam byly. Musím říct, že jsem byla překvapena kolik jsme toho dostali a celkově jsem si akci moc užila! Určitě se můžete těšit na článek přímo o samostatném představení novinek. 



Po delší době jsem zavítala přímo do kamenného obchodu Levných knih. Ráda tam nakupuji, chodím, vybírám a tentokrát jsem si odnesla rovnou tři knihy. Všechny mě zaujaly nejprve obálkou, názvem a pak samotnou anotací, tak se moc těším jaké nakonec budou! 



Nově navázána spolupráce s českým e-shopem frujo.cz. Vybrala jsem si tam pět produktů, oni mi jich nakonec zaslali hned sedm. Dodání bylo velmi rychlé, velmi milé jednání a já už plně testuji produkty. V balíčku tedy byly dva sirupy, karamelový topping, drink proti kocovině After a tři omáčky Wanted. 



Velkým překvapením byl balíček od Rio Mare, od kterých jsem jako poděkování za článek o jejich produktech, dostala mikinu. Mikina je teplá, velmi příjemná, na doma ideální. Je to moc milé poděkování  a nic takového jsem nečekala :) 

Co jste si s přicházejícím podzimem pořídili Vy?

Mějte se krásně!
Petra

5 komentářů:

  1. Mikca mi také přišla, milé překvapení. Jen teda velikost L, tak potěší někoho dál 😅

    OdpovědětVymazat
  2. Spolupráce, která se týká jídla, by se mi líbila taky :D. Jak tuňáková, tak i ty sirupy a omáčky vypadají zajímavě. A z eventu máš tedy opravdu spoustu dárečků, určitě potěšily.
    Moje nákupy byly v říjnu hodně minimalistické - má nových pár knih a jinak skoro nic :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to vypadá, že jsi měla také krásný a klidný říjen. Já si celý říjen tak nějak pořizovala oblečení na podzim a zimu, takže takový chill a nové radosti. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ty dobroty z frujo.cz vypadají moc dobře. Lisu Genovu jsem si v Levných knihách také koupila, hned dvě knihy od ní. Kdysi jsem od ní četla Pořád jsem to já a bylo to skvělé. Hezkou neděli přeji :)

    OdpovědětVymazat
  5. Frujo jsem zrovna testovala též, ty šťávičky jsou boží!

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS