BALEA || Avokádová sůl do koupele a koupelový pudr Váš čas

Po dlouhé době jsem opět ze zásob vytáhla nějaké jednorázové produkty, které čekaly na svoje vyzkoušení poměrně dlouho. Našla jsem dva produkty do koupele od značky Balea. Ani jeden jsem při svých občasných návštěvách DM nezahlédla, tak jsem byla ráda, že zase zkusím něco nového a voňavého. V minulosti jsem něco do koupele od Baley měla a byla jsem s tím spokojena.

Avokádová sůl do koupele Feel Well je určena hlavně na nohy, ale použila jsem ji na celé tělo. Obsahuje avokádový olej lisovaný za studena, který vytváří úžasnou parfemaci a společně s malým podílem tenzidů šetrně čistí pokožku. Velmi příjemná záležitost po náročném dni.


Koupelový pudr Váš čas voní po tahitské gardénii a ibišku. Vytváří sametově hebkou pěnu a díky obsahu kokosového oleje a výtažku květu magnólie pečuje o pokožku a propůjčuje ji pocit jemnosti. Tyhle koupelové pudry jsou opravdu výborné a božsky voňavé. Vždycky mám radost, když se mi nějaký dostane do rukou, protože je to jistota relaxační koupele. 

Používáte Balea produkty do koupele?

Mějte se krásně!
Petra

5 komentářů:

  1. Já se v 99 % případů jen sprchuji, takže tyhle produkty do vany vůbec nekupuju.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, teď díky adventnímu kalendáři nějaké mám, avokádová sůl zní dobře. Taky bych jí použila na celé tělo. ☺ Krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, já se většinou sprchuju, soli do koupele miluju hlavně od Isany, ale od Baley jsem měla kdysi ráda koupelové perly tuším, že s nějakou květinou a vanilkou - zabarvovaly vodu do fialova.

    OdpovědětVymazat
  4. Na tu sůl jsem koukala, bohužel mám doma jen sprcháč, ale asi si ji koupím a použiji až budu doma u rodičů přes Vánoce. Vanu mají, takže si dám takový vánoční relax. :D :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já se teď ráda koupu s Kneipp nebo Tetesept, Balea mi přijde taková slabší :-)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS