KVITOK || Oční krém

S přibývajícím věkem je fajn přidat do své péče i něco málo navíc, například oční krém. Já jej dlouho nepoužívala, ale loni jsem začala. Přece jen už jsem tento rok oslavila 25.narozeniny, a tak už nemám pleť jako v pubertě. Ne, že bych vyloženě řešila vrásky kolem očí, nicméně brala jsem to jako preventivní péči. Popravdě jsem nevěděla, jaký oční krém si vybrat, když jich trh nabízí opravdu hodně. Nakonec jsem pořídila přírodní oční krém od slovenské značky Kvitok.

Kvitok je slovenská kosmetická značka, jejíž nejdůležitější vlastnosti jsou jednoduchost, kvalita a efektivnost. Dbají na veganské receptury, recyklované obaly, a aby produkty nebyly testovány na zvířatech. Svoje produkty vyrábí s láskou ke klientům i k přírodě.

 


Oční krém s extraktem z plamatky a přesličky byl vyvinut pro citlivou pokožku v oblastí očí. Mimo to se však dá použít i na okolí rtů, kde jsou vrásky také výraznější. Aplikace je jednoduchá díky praktické pumpičce, avšak musíte mít lehkou ruku. Jedna celá pumpička je až moc, takže je potřeba jej stlačovat málo, abyste zbytečně neplýtvali. Má velmi jemnou parfemaci, kterou skoro vůbec nejde cítit. Krém je snadno roztíratelný, nedělá mapy, rychle se vsakuje. Pečuje o oční okolí, hydratuje, vyživuje. Redukci vrásek jsem nezaznamenala, protože sama žádné pořádně nemám. Jak už jsem psala výše, používala jsem spíše jako prevenci. 

Používáte krémy na oční okolí?

Mějte se krásně!
Petra

4 komentáře:

  1. Ahoj, používám zatím nejvíc asi od The Inkey List, ale tenhle je hrozně roztomilý především tím balením.

    OdpovědětVymazat
  2. Já se přiznám, že oční krémy hrozně zanedbávám. Teď se ale snažím používat hydratační od Neutrogeny, tak snad mi to vydrží :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já momentálně používám krém od YR z řady Riche, docela mi vyhovuje, už ho mám myslím po druhé nebo po třetí.

    OdpovědětVymazat
  4. Moja kamarátka Kvitok miluje. Tiež by som chcela nejaký ich produkt vyskúšať.

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS