Kde jsi, když nejsi - Radka Třeštíková

 Autor: Radka Třeštíková
Počet stran: 400
Rok vydání: 2023
Žánr: román
Nakladatelství: Motto



Anotace
Toto je příběh o svobodě, závislosti, zbabělosti a statečnosti. O poslušnosti, laskavosti i lhostejnosti. O těch nejlepších a nejhorších rozhodnutích. O naději a beznaději. O zraňování a zraňování se. O tom, co se stane, když s něčím tak strašně moc škubneš. Toto je příběh bez pravidel. Je to jenom hra, anebo jde o život?


Z mého pohledu
Knihy od Radky Třeštíkové jsem přečetla jen dvě - Bábovky a nedočtenou Foukneš do pěny. Právě díky druhé zmíněné knize jsem už do ruky další od autorky nevzala. Bála jsem se zklamání. Až do doby, než jsem četla pár recenzí na Kde jsi, když nejsi. Nejen, že mě kniha zaujala názvem, ale právě i tím, jak jiné čtenářky z ní byly pav. Čekala jsem, že to bude pecka, ale že se moje očekávání naplní, to nikoliv. 
V první řadě chválím za nápad zpřeházených kapitol. Člověk se takřka na začátku dozví jak příběh dopadne, ale to Vás rozhodně neodradí od jeho čtení. Ba naopak, chcete vědět co konci předcházelo a jak se s tím hlavní hrdinka Dáša (ne)poprala. Jedná se o silné téma, o kterém se ve společnosti moc nemluví nebo se lidé o něm bojí mluvit. Radka se s ním ale popasovala perfektně a věřím, že se v příběhu mnoho žen najde. 

Jaký názor máte na knihy Radky Třeštíkové?

Mějte se krásně!
Petra

3 komentáře:

  1. Já se autorce vyhýbám velkým obloukem.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem četla nedávno Veselí a nezaujalo mne to - knížku jsem dočetla s vypětím sil. Takže se teď budu autorce chvíli vyhýbat...

    OdpovědětVymazat
  3. Radku Třeštíkovou mám moc ráda, její knížky mě vždycky bavily. :) I tahle vypadá zajímavě.

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS