ČISTÍCÍ PLEŤOVÉ GELY || Soaphoria, Yves Rocher

 Čistící pleťové gely se staly nenahraditelnou součástí mé skincare rutiny. Večer je používám jako poslední krok v čištění pleti a ráno jsou zase to první, po čem sahám, abych pleť vyčistila od nečistot, které se na pleti usadily přes noc. Oblíbila jsem si je hlavně proto, že se jedná o rychlé a efektivní čištění. V dnešním článku bych vám ráda představila tři pleťové gely od dvou značek - Soaphoria a Yves Rocher.

Značku Sopahoria už jste u mě mohli vidět několikrát, tak Vás asi nepřekvapím tím, že jsem se rozhodla vyzkoušet i jejich pleťový čistící gel. Vybrala jsem si variantu pro smíšenou/mastnou pleť, v nabídce ale najdete také pro normální/citlivou a pro suchou/stárnoucí. 
Čistící gel má přírodní složení a je vhodný pro všechny věkové kategorie. Měl by pleť zbavovat nečistot, přebytečného mazu, osvěžovat, zjemňovat a pomáhat v boji proti akné. Ze začátku jsme si moc nesedli, protože pleť vysušoval, nicméně po nějaké době se to urovnalo a byla jsem s ním velmi spoko. Má průhlednou gelovou konzistenci s příjemnou parfemací a na vyčištění celé pleti stačí pouze jedna pumpička. Gel se, podle mě, řadí do vyšší cenové kategorie. Přece jen tři stovky za něco, co mi vydrží sotva dva měsíce, je trochu dost. Navíc, když člověk najde i levnější alternativy, ale jsem moc ráda že jsem jej zkusila a mohu ho doporučit. 



Po dlouhé době se mi dostal do rukou kousek pleťové kosmetiky od Yves Rocher, a to detoxikační micelární gel, který jsem dostala jako dárek k nákupu. Značku Yves Rocher mám obecně moc ráda a zatím mi všechny produkty sedly, včetně tohoto gelu. Bohužel na e-shopu YR už jej nenajdete, ale na jiných e-shopech třeba ano. 
Má velmi svěží vůni, která teď v létě je skvělá vzpruha. Je vhodný pro všechny typy pleti, dobře odlíčí oči, je skvělým pomocníkem na dočištění a navíc ho stačí malé množství, takže poměrně dlouho vydrží. Pleť je po něm dokonale čistá, hladká, projasněná a vůbec ne vysušená. Tohle se opravdu povedlo :)



Druhý kousek od Yves Rocher je čistící gel proti černým tečkám, který je určen pro mastnou a smíšenou pleť. Hlavně teď vlétě je moje T-zóna mastnější, a tak sahám hlavně po produktech, který hlavně pleť zmatňují a zbavují přebytečného mazu. Tento čistící gel je proto na můj problém naprosto ideální. Mimo to také hloubkově čistí, exfoliuje pokožku a eliminuje černé tečky a nedokonalosti. Má velmi příjemnou parfemaci a obsahuje malé zrníčka. Z parfemace jsem měla ze začátku trochu obavy, protože mátu v kosmetice moc nemusím, nicméně tady je velmi příjemná.

Používáte čistící gely ve své péči o pleť?

Mějte se krásně!
Petra

4 komentáře:

  1. Bez čistících gelů si to už nedovedu představit. Mám ráda ty od Yves Rocher, ale obecně je hodně střídám :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Já se zatím s čistícími gely nějak neskamarádila. Sahám hlavně po micelárkách nebo pleťovém mléku.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, ano, čistící gel či pěnu používám prakticky každé ráno a kolikrát i večer, na dvojí čistění. ☺ YR produkty mě zaujaly.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Péťo, používám gely denně, momentálně mám rozdělaný poměrně velký od CeraVe. Žádný z těch, co tu máš dnes ty jsem nezkoušela.

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS