MISS SPORTY - Řasenky Naturally Perfect, Pump up Booster, Studio Lash Volumythic

Už je to nějaký rok, kdy mi od Miss Sporty přišel kus narozeninového dortu, který ukrýval několik jejich produktů. V balíčku jsem našla i tři řasenky, se kterými jsem neměla žádnou osobní zkušenost. I když moje úplně první řasenka v životě byla právě od Miss Sporty (stejný obal jako žlutá, ale růžová), další už jsem si od značky nepořídila. Nakonec si ke mně přece jen cestu našly a já tak mohla vyzkoušet hned tři. 

Studio lash Volumythic a Pump up Booster jsou stále k dostání v drogerii DM. Třetí Naturally Perfect v drogerii DM sice nekoupíte, ovšem na vybraných e-shopech ještě k sehnání je. Obecně na značce Miss Sporty je mi velmi sympatická cenová dostupnost. Poměr cena - kvalita je více než lichotivá a pokud by vám přece jen produkt nesedl, tak aspoň Vás to nebude stát majlant. 

Studio lash Volumythic a Pump up Booster jsou stále k dostání v drogerii DM. Třetí Naturally Perfect v drogerii DM sice nekoupíte, ovšem na vybraných e-shopech ještě k sehnání je. Obecně na značce Miss Sporty je mi velmi sympatická cenová dostupnost. Poměr cena - kvalita je více než lichotivá a pokud by vám přece jen produkt nesedl, tak aspoň Vás to nebude stát majlant. 



 Růžová řasenka Naturally Perfect má kartáček ve tvaru luku. Řasenka navozuje představu přirozených řas a byla vyvinuta tak, aby se dala během dne opakovaně nanášet. Je vhodná i pro citlivé oči, takže se nemusíte bát, že by Vás štípala či dráždila. Na očích dobře držela celý den, neopadá, neobtiskává se. Bohužel to pro mě nebylo nic, kvůli čemu bych si sedla na zadek a hodnotím ji jako lepší průměr. 



Pump up Booster mi vyhovovala ze všech nejmíň. Řasy sice neslepuje, prodlouží a neopadává, ale na můj vkus má strašně velký kartáček, se kterým se špatně pracuje. Vzhledem k tomu, že mám malé řasy, tak jsem řasenku měla všude okolo a líčení bylo velmi nepohodlné. Ideální pro dlouhé husté řasy, které potřebují zvýraznit. Jako bonus obsahuje vyživující látky, které podporují růst.



To nejlepší nakonec žlutá řasenka Studio Lash Volumythic je moje nejoblíbenější drogerková řasenka. V poměru cena - výkon nemá konkurenci a věřím, že si ji zamiluje každý. Má skvělý silikonový kartáček se zakřiveným tvarem, který mě u řasenek vyhovuje nejvíce. Skvělě se s ním pracuje, poradí si i s těmi nejmenšími řasy. Vydrží celý dne, neopadává, neobtiskává se, řasy krásně prodlouží, zvýrazní, neslepuje. No prostě značka ideál a já ji miluju. Navíc nestojí ani stovku. 

Zkoušeli jste řasenky Miss Sporty? Jaká řasenka je Vaše nejoblíbenější?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji značce Miss Sporty za produkty poskytnuté k recenzi

5 komentářů:

  1. Já řasenky různě střídám, takže v podstatě nemívám žádné opakovaně. Od Miss Sporty jsem myslím nějakou měla, ale už to bude hrozně dávno, takže se mi nevybavuje jakou. Asi to byl takový slušný průměr (kdyby to byl propadák nebo byla úžasná, tak si to budu pamatovat :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Na tu žlutou pecku od Miss Sporty nedám dopustit. Vykouzlí mi totožné řady jako Sky High od Maybelline a za směšnou cenu. :) Za mě výborná řasenka! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, moje mamka kdysi tu Pump up používala jednu dobu snad jenom tu a nic jiného a já měla ráda Fabulous Lash než jsem objevila řasenky daleko lepší, ale tak Miss sporty byla jedna z prvních značek dekorativní kosmetiky, co jsem kdy měla. Také jsem hojně používala tu jejich so clear řadu a laky na nehty. Dodneška se dostaly jen ty laky na nehty, ale z levných řasenek, co jsem za poslední dobu měla mohu doporučit essence Lash princess tu růžovou a pak od Catrice fialovou Glam & Doll Volume.

    OdpovědětVymazat
  4. Jj, žlutou Studio Lush je ikonická, mám ji taky moc ráda. ☺☺

    OdpovědětVymazat
  5. Řasenek od Miss Sporty jsem moc neměla, takže nemohu soudit. Ale mám ráda třeba Maybellinky nebo od Bell cosmetics :-)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS