Hrátky v zákulisí - Olivia Cunning

 Autor: Olivia Cunning
Počet stran: 384
Rok vydání: 2023
Žánr: román
Nakladatelství: Ocelot


Anotace
Pět úžasných mužů, jedna sexy žena a horečnatá romance ...

Pro něj je život jen hudba a žádná hra...
Když Brian Sinclair, hlavní skladatel a kytarista nejžhavější metalové kapely na scéně, ztratí tvůrčí jiskru, bude zapotřebí nocí plných hříšné vášně, aby uvolnil svou nahromaděnou genialitu ...

Ona je ta, která ho rozezní...
Když se sexy psycholožka Myrna Evansová vydá na turné s kapelou Sinners, snaží se ji svést každý kluk z kapely. Ale Brian je jediný, kterého chce dostat do svých rukou. Divoké a šokující chování obou milenců nakonec vyburcuje celou kapelu k novým výšinám slávy ... a hříchu ...

Z mého pohledu 
Když jsem si anotaci přečetla poprvé, neváhala jsem ani minutu. Kniha plná sexu, jako hodně hodně sexu, která má neskutečně žhavý příběh. Popravdě jsem čekala, že to bude více komplikované a zamotané, nicméně jsem z konce knihy, jsem byla velmi překvapena. Čekala jsem trochu něco jiného, ale co se týče hlavního tématu - sexu - splnila kniha moje očekávání. Klobouk dolů, že se autorka pustila na takové žhavé téma a popasovala jsem s ním skvěle. Kniha Vám nedá spát, je velmi čtivá, hlavně tedy díky sexuálním praktikám, které Vás nenechají chladnými. Knihu jsem přečetla takřka na jeden zátah a musím říct, že se opravdu povedla po všech stránkách. 

Máte rádi knihy s erotickým kontextem?

Pokud ano, rozhodně neváhejte a přejte si Hrátky v zákulisí třeba od Ježíška. Přidávám i další tip na knihy se stejnou tematikou, jako je například série King

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji e-shopu megaknihy.cz za knihu poskytnutou k recenzi  

2 komentáře:

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS