Spotřebováno: Srpen 2023

Ačkoliv už je říjen, přináším teprve spotřebováno za srpen. Poslední dobou docela dost nestíhám, a tak na psaní článků a čtení ostatních blogů nebyl úplně čas. Nicméně během října bych vše chtěla dohnat, protože už je dříve tma, a tak na psaní článků bude více času. 
Spotřebova v srpnu byla opět poměrně bohatá, zatím jsem se svými spotřebovanci nadmíru spokojena. Daří se spotřebovat samé plnohodnotné produkty a zásoby takřka mizí před očima. Hlavně tedy co se tělové kosmetiky týče. S dekorativkou a pleťovkou to takový hitparáda není, nicméně s tělovou a vlasovou péčí jsem zabrala hodně.  


 Tentokrát tu mám tedy celkem 13 produktů, z toho jeden kousek dekorativky a dva jednorázové produkty. Jsem ráda, že je tu i několik starších produktů, které čekaly v krabici na vyzkoušení a konečně se na ně dostalo.


1. Pleťový peeling s jojobovými estery Nobilis Tilia - velmi jemný peeling, kdy malá zrníčka se na pleti rozpustí. Pleť zbaví nečistot, vyhladí a jako bonus promaže. (recenze)

2. Krém proti dermatitidě Perioderm MediCare - výborný krém, pokud trpíte na dermatitidu. Mně pomíhá hlavně v okolí rtů.

3. Hydratační primer Essence - velmi příjemná svěží parfemace. Dobrá hydratace, ideální pod líčení, avšak jeho výdrž neprodlouží. (recenze

4. Řasenka Like a boss Essence - silikonový kartáček, dobře se s ním pracovalo. Avšak řasenka velmi mokrá, musela jsem ji nechat vyschnout. Opadávala, obtiskávala se, takže za mě rozhodně ne. (recenze)


5. Sůl do koupele Kneipp Zimní pocit - opět skvělá sůl, Kneipp produkty do koupele prostě umí. Velmi příjemná parfemace, pokožku nevysušuje. (recenze)

6. Bomba do koupele CBDfx eukalyptus - příjemná parfemace, obsahuje třpytky. Díky avokádovému oleji není pokožka vysušena, avšak řadí se do vyšší cenové kategorie. (recenze)

7. Parfém Saphir Oui de Saphir - jedná se o imitaci vůně Armani Sí, avšak řekla bych, že se jedná o její totožnou kopii. Vůně vydrží dlouho a je opravdu velmi příjemná. (recenze)

8. Sprej na vlasy Balea 5v1 hedvábný lesk - sprej, který pěkně voněl, ale tak nějak nic víc nedělal. Nebo alespoň já si toho nevšimla. Za mě zbytečný kousek. (recenze)


9. Antiperspirant Nivea Pearl&beauty - nezanechává stopy na oblečení, dobře voní a funguje. (recenze)

10. Tělová pěna Rituals The Ritual of Karma - naprosto skvělý kousek v péči o tělo. Velmi jsem si ji oblíbila pro její vůni a stejně tak pro hydrataci, která je neskutečná. (recenze)

11. Sprchový krém Dermacol šeřík - skvělý kousek, který naprosto božsky voní. Nedodá dostatečnou hydrataci, musíte použít pak i nějaké mazání, ale ta vůně je božská. (recenze)

12. Krém na ruce Manufaktura Vinná réva - roztomilé malé balení, ideální do kabelky. Krém hydratuje, vyživuje, nezanechává mastný film, rychle se vsakuje. Navíc ta vůně je boží. (recenze)

13. Tuhé mýdlo Yves Rocher mango&koriandr - fajnová svěží vůně. Lze používat jen na ruce nebo na celé tělo. Dobře umyje, nevysušuje a poměrně dlouho vydrží. (recenze)

Co se povedlo spotřebovat Vám?

Mějte se krásně!
Petra

6 komentářů:

  1. To tuhé mýdlo mě zaujalo hned, miluji produkty s vůní manga, ale ten koriandr je tam taky zajímavý. :) Podívám se po něm.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám srpnovou spotřebu už na blogu, ale byla docela malá. Září bude o něco lepší :).
    Vyzkoušený mám antiperspirant Nivea - tyhle kuličkové používám v podstatě nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta tělová pěna od Rituals je naprostá bomba 😉

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Péťo,
    od Nobilis mám ráda jejich levandulový krém. Z bází essence jsem zkoušela přesně ty zbývající dvě varianty růžovou s niacinamidem a zelenou se zeleným čajem a mě docela nadchly. Já od báze teda čekám, že hlavně vytvoří "plátno" pro to co na ní chci dát a bude se mi jednotlivé produkty lépe ztrácet. Já měla spotřebu hojnou jako vždycky, tak kdyžtak mrkni na blog.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo, zas slušná spotřeba, hlavně od všeho něco, to je super :)

    OdpovědětVymazat
  6. Prostě nechápu, jak to stíháš všechno spotřebovat za měsíc :-D Já nespotřebuji téměř nic :-D

    http://www.jancahala.cz

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS