Spotřebováno: Září 2023

Spotřebované produkty za září obsahují hlavně značku Australian Bodycare. Od této značky se mi podařilo spotřebovat hned šest produktů, takže vám dlužím ještě recenze. Nicméně celkově se mi podařilo spotřebovat hodně plnohodnotných produktů a hlavně takových, které jsem měla doma delší dobu. Celkově jsem tento rok zatím velmi spokojena se svými spotřebami. 


Celkově tu tedy mám 12 produktů, z toho jeden produkt z dekorativky a jeden jednorázový. Hodně se mi tento rok ztenčila zásoba sprchových gelů, které do konce roku nebudu mít už v zásobě vůbec a stejně tak vlasovku, to je za mě velká paráda!



1. Deodorant Caltha Fresh - i když nejsem fanynka kuličkových deodorantů, tento byl výborný. Fungoval, měl příjemnou vůni a nedělá fleky na oblečení. (recenze)

2. Sprchový gel Palmolive kokos&mléko - po hodně dlouhé době jsem měla tuto značku a byla jsem velmi spokojena. Průměrný sprcháč, ale velmi příjemná kokosová vůně, nevysušuje. (recenze)

3. Kondicionér Australian Bodycare Hair Loss - společně se šamponem (ten mi došel v říjnu) byl opravdu výborný na podporu růstu vlasů. Nedráždil pokožku, nevysušoval, vlasy snadno rozčesatelné. (recenze)

4. Intimwash gel Australian Bodycare - jeden z nejlepších intim gelů. Měla jsem ho už v minulosti, nedráždí, nevysušuje, lehce chladí. (recenze)

5. Tělový peeling Australian Bodycare lemon - pokud hledáte opravdu hrubý peeling, tento bude přesně pro vás. Já si ho naprosto zamilovala. Obsahuje malá zrníčka, dokonale pokožku těla obrousí, očistí a zanechává ji hebkou a hydratovanou. (recenze)


6. Pleťová maska Nivea Rose Touch - velmi povedená maska. Chladivý efekt, hydratace velmi dobrá a příjemnná vůně po růžích. (recenze)

7. Korektor S.he odst. 001 - můj stálý kousek v dekorativce. Střední krytí, průměrná výdrž, ale za ty peníze skvěle poslouží. (recenze)

8. Lokální emulze Avene - velmi skvělý kousek, který bojoval s akne. Vždy pupínek vysušila a omezovala jejich vznik. (recenze)

9. Pleťová maska Australian Bodycare - jedná se o hloubkově čistící jílovou masku, která na pleti zasychá a poté ji smyjete. Pleť nepne, nevysušuje a zanechává ji čistou a hebkou. (recenze)

10. Pleťové tonikum Australian Bodycare - dobře dočišťuje, ideální jako poslední krok v čištěné pleti Neštípe, nestahuje. (recenze)

11. Pleťové sérum Australian Bodycare aloe vera - gelové sérum bez lepivého efektu. Rychle se vsakovalo, hydratovalo. (recenze)

12. Čistící pěna Renovality - tu jsem si velmi oblíbila. Stačily dvě pumpičky, velmi šetrně pleť vyčistila, nevysušila ji a poměrně dlouho vydržela. (recenze)

Zkoušeli jste některý z produktů?

Mějte se krásně!
Petra

3 komentáře:

  1. Sprcháč od Palmolive už jsem neměla ani nepamatuju, ale bývaly docela fajn.
    Jinak hezká spotřeba... Já mám zářijovou taky slušnou, říjen asi bude trochu bída.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná sbírka Australian Bodycare 😁

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Péťo, tomu říkám Australian Bodycare přehlídka. Já z tvého výběru zkoušela akorát masku a byla jsem s ní spokojená :-) tu Nivea Rose Touch. Každopádně mě zaujala pěna od Renovality.

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS