AROME || Květnové testování s Rituals

 Květnový balíček obsahoval opět kosmetiku Rituals. Tentokrát dva produkty z řady Karma, kterou mám velmi ráda. V balíčku se nacházela tělová pěna a ochranné mléko na opalování s SPF 30. Oba dva produkty jsem s radostí uvítala, protože jsem je ještě neměla, a tak jsem aspoň vyzkoušela zase něco jiného. Přece jen Rituals je vždycky sázka na jistotu a potěší každého ať už produkty nebo samotnou vůní. 


Ritual of Karma voní po lotosovém květu a bílém čaji. Troufám si tvrdit, že bude vonět každému. Je velmi jemná, příjemná, čistá. Zkrátka ideální na jaro, léto. Hydratační mléko na opalování s SPF 30 dokonale chrání vaše tělo před slunečním zářením. Nezanechává na pokožce těla bílé skvrny, snadno se roztírá, vsakuje. Obsahuje skvalen, aloe ver a řasy, které pomáhají zklidnit dehydratovanou pokožku a navrací ji pružnost. Navíc jeho složení je odolné vůči vodě. Chtěla bych napsat, že má praktický aplikátor v podobě střičky, ale bohužel buď mám aplikátor rozbitý nebo s ním neumím pracovat. Stříká snad všude okolo, takže při aplikaci doma, bylo všechno bílé, to mě bohužel znepříjemňuje jeho používání. 



Tělová pěna je vlastně takové tělové mléko. Jen má konzistenci jako pěna na holení a musím říct, že je to boží! Strašně jsem si tento produkt zamilovala, protože pěna je sametově hebká, snadno se roztírá, rychle se vsakuje, nezanechává mastný film. Pokožka těla je dokonale hydratovaná a vyživená, navíc dlouhodobě provoněná. Za mě jeden z nejlepších produktů od Rituals. 

Zkoušeli jste sluneční péči od Rituals?

Mějte se krásně!
Petra

*děkuji webu Arome za produkty poskytnuté k recenzi 


10 komentářů:

  1. Přítel mi teď koupil celou sadu od Rituals (červenou, tuším AYURVEDA) a je skvělá! Obecně tu značku mám moc ráda a to zejména jejich bytové vůně, ale i kosmetika je moc dobrá. Zkoušela jsem toho od nich už hodně a nyní se chystám na šampony.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Péťo, vůbec jsem nevěděla, že sluneční péči i nabízí. Ráda bych do Rituals zajela na narozeniny si udělat nějakou radost. Ty jejich kamenné prodejny a ten servis k tomu jsou boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tedy jsou, většinou tam chodím nakupovat dárky a je to ráj :)

      Vymazat
  3. Já mám doma dva vzorky nějakých letních přípravků, ale vzhledem k tomu, že se slunci spíš vyhýbám a taky že se snažím zlikvidovat to, co mám načnuté, tak na ně ještě nedostalo.
    Jinak Rituals - to je bezva spolupráce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám doma teď poměrně dost sluneční péče, i když sama jsem na to dost velký lajdák.

      Vymazat
  4. Tak tahle řada je na léto určitě super, podívám se po ní, protože se mi blíží dovča u moře a něco takového by se hodilo. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tato dvojka je super! Zkoušela jsem zatím párkrát a příští týden si beru na Slovensko, tak je prubnu víc :-)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS