New In: Září 2023

Vítám Vás u zářijových novinek. Sama jsem načisto v šoku, jak skromné jsou, vlastně zatím asi nejskromnější z celého roku. Mám tu jeden svůj nákup a dva PR balíčky. I při psaní článku pořád přemýšlím, zda jsem na něco nezapomněla, protože samotné mi to přijde strašně málo. Ale obecně mi doma nic moc nepřibylo, tak se asi opravdu dneska bude jednat o krátké novinky.


Při návštěvě Prahy jsem zaskočila do obchodního centra Chodov, kde jsem v Reserved koupila mom džíny za 699,-. Jsou naprosto boží a zatím jsem měla doma pouze upnuté džíny, konečně jsem si tak pořídila volnější a navíc dost roztrhaný. V Nike jsem pak koupila černé elasťáky na běhání za 1149,-.




Po delší době opět PR balíček od Australian Bodycare. Brala jsem jejich novinku v podobě doplňky stravy na padání vlasů, potom tea tree olej a pomocníka na černé tečky. Dále jsem vzala balení tří balzámů na rty a tří tyčinek tea tree s roll-on aplikátorem, Jako dárky navíc jsem dostala dva chladící gely aloe vera. 
 


O knižní zásobu se postaral e-shop megaknihy.cz, kteří mi poslali rovnou tři knihy. Jedná se o novinky nakladatelství Ocelot, kdy dvě knihy už mám přečtené, takže se brzy můžete těšit na recenzi! Jedná se o pestrou nabídku, která mě velmi zaujala a těším se, až se podělím s vámi o dojmy. 

Co nového jste si pořídili Vy?

Mějte se krásně!
Petra

4 komentáře:

  1. Upřímně ti PR balíčky od Australian Body Care docela závidím. Jejich produkty jsem užívala pravidelně a chystám se je znovu nakoupit. Jejich kosmetika je skvělá a mám jí moc ráda. :) Z knih mě velmi zaujala CENA CTI.

    OdpovědětVymazat
  2. Moje nákupy za září byly mnohem větší, něco z mých nákupů se objevilo i na blogu :)
    Já mám kalhoty z Reserved moc ráda, kupuju si je tam opakovaně, tak snad s nimi budeš spokojená i ty :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Péťo, já září prohýřila a říjen taky, takže nevím kde bych začala. Asi to nejlépe vystihují moje nákupy a novinky, které teď neustále vychází. Narozeniny a svátek a do toho kvartální prémie udělají své :-D

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS