Spotřebováno: Leden 2023

 Vítám Vás u prvního spotřebována letošního roku. Hned na úvod se mi velmi dařilo a mám tu více jak deset spotřebovaných produktů. I letos jsem si dala cíl každý měsíc spotřebovat minimálně 10 produktů. Chtěla jsem to navýšit, ale myslím, že i tak budu mít občas problém tento limit splnit. I když mám dost jednorázových produktů, kteří by mi k číslu deset mohly výrazně pomoct. 



Mám tu tedy celkem 14 produktů, z toho dva, které jsem doma měla klidně i tři roky. Nicméně tu mám dost produktů v péči o pleť, z čehož mám radost. Na většinu produktů ještě ani recenze nevyšla. Každopádně se budu snažit je co nejrychleji dopsat. Radost mám také z toho, že v únoru bude Spotřebováno taky bohaté. Už teď mám hranici deseti produktů splněnou, ale o tom zase za pár týdnů.


1. Plátýnková maska Tonymoly avokádo - korejskou kosmetiku mám ráda a značka Tonymoly má skvělé plátýnkovky. Pleť byla dokonale hydratovaná a vyživená a projasněnější. Plátýnko akorát velké, neklouzalo. (recenze)

2. Plátýnková maska Alverde Aqua - s maskou jsem byla spokojena, dobře hydratovala, vyživila. Jen plátýnko bylo takové dost vytahané a ne moc pohodlné. (recenze)

3. Hydrogelové polštářky pod oči Essence - tohle byla velká paráda, kterou bych si klidně pořídila znovu! Krásně projasnily oční okolí a pleť hned vypadala vyspalejší. (recenze)



4. Sůl do koupele Treaclemoon Punch of wishes - krásná vánoční vůně, vytváří bohatou pěnu, díky esenciálním olejům pečuje o pokožku. (recenze)

5. Sůl do koupele Treaclemoon Apple cinnamon - tahle sůl mi voněla více a klidně bych si ji pořídila znovu. Na vánoční večer naprosto ideální relaxace. (recenze)



6. Královský peeling Saloos Bergamot - velmi příjemný peeling vhodný i na rty. Krásná svěří vůně, pleť šetrně zbavuje nečistot, ale zároveň nevysušuje. (recenze)

7. Odličovač Anela - dvoufázový odličovač, který odlíčuje velmi dobře, v očích nezanechává mlhu a nedře oční okolí. Poradí si i s rtěnkou. (recenze)

8. Peeling na rty Labello aloe vera - tohle se opravdu povedlo a hodně jsem si jej oblíbila přes zimu. Byl akorát tak hrubý a sahala jsem po něm i místo balzámu. (recenze)

9. Hyaluronové sérum Renovality - tuhle klasiku tu už mám po několikáté. Naprosto dokonalé sérum, které hydratuje a je skvělým podkladem pod olej. (recenze)

10. Nosní pásky Caolin - já vám nevím, ale s tímhle jsem moc spokojena nebyla. Měla jsem velké očekávání, ale byla jsem spíše zklamaná. (recenze)

11. Řasenka Miss Sporty Pump up Booster - řasenka to nebyla špatná, ale na mě měla dost velký kartáček, se kterým se špatně pracovalo. Nicméně výdrž dobrá, řasy neslepovala a nepadávala. (recenze)

12. Sérum na řasy a obočí Saloos - pokud chcete něco na prodloužení a zahuštění za pár kaček, tohle je to pravé. Při pravidelné používání se dočkáte výsledků a nebudete litovat. (recenze)


13. Voskové pásky Strep Crystal - tohle byla další katastrofa. Jednak jsou pásky opravdu malé, takže je využijete pouze na malá místa (podpaží, okolí úst..), ale abstolutně nefungují. Vosk jsem rozehřála v rukách, nalepila, ale žádná depilace se nekonala... (recenze)

14. Sprchový gel Lirene mango&pomeranč - příjemná letní záležitost. Velmi svěží, zanechával pokožku provoněnou, hydratovanou. Pečoval o ni. (recenze)

A jaký byl Váš začátek roku co se týče spotřebovanců?

Mějte se krásně!
Petra

14 komentářů:

  1. Petro, zrovna před chvíli jsem dopsala článek :). Já spotřebovala 11 kousků, únor zatím vypadá trochu slabší, ale třeba ještě něco dojde :). Tvoje spotřeba je hezká, myslím, že jsem z ní nic neměla. Zaujal mne sprcháč (miluju mango ve všech podobách)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, hodně moc masek, to je paráda.☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, konečně na ně taky došlo. Nicméně doma ještě jich pár mám :)

      Vymazat
  3. Sprcháče Lirene mě také bavily a letos mám za cíl, více sahat po peelingách na rty, ty docela flákám a doma se množí :D
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  4. Zase jsem v šoku, kolik toho je :O :D Já to tedy nepočítám, ale asi začnu, protože podle mě nespotřebuji vůbec nic, kromě masek na obličej :D

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je toho dost, nicméně kvůli testování mám načatých vícero produktů, proto jich je potom více naráz spotřebovaných :)

      Vymazat
  5. Moc hezký článek, máš opravdu hodně spotřebovaných věcí. Nejvíce mě zaujaly hydrogelové polštářky pod oči, ty mám v poslední době velmi ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně toho bylo víc a jsem ráda, že únor bude dosti podobný :)

      Vymazat
  6. Spousta zajímavých produktů. Těším se na recenze. 🙂

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Péťo, pěkná spotřeba :-) z masek jsem neměla ani jednu, ale Tony Molly vypadají fakt dobře - ty obaly jsou něco! Vánoční serepetičky do koupele můžu -letos u mě vedla pěna od Avonu Mulled Spice nebo pak nějaká jednorázová od teteseptu, ale za boha nevím jak se jmenovala. Sprcháč vypadá dobře, já z této řady od Lirene jeden kupovala jako dárek, ale tuším že malinu a levanduli. Na depilaci obličeje doporučuji depilační krém z Avonu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Malina s levandulí byla super :)
      A Tony Moly doporučuji :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS