New In: Leden 2023

Začátek roku byl poměrně dost bohatý na novinky. Sama jsem byla překvapena, kolik mi toho opět přibylo. Opět tu má velké zastoupení kosmetika, nicméně najdete te u jiné věci. Třeba nějaké věci do domácnosti, o které jste si psali. Takže tentorkát tu máte novinky úplně všechny. Půlku měsíce jsem marodila, takže jsem aspoň neměla důvod nakupovat fyzicky, ovšem online jsem se v pár případech neudržela. Mám tu tedy i pár nákupů, ovšem jsou tu i nějaké PR balíčky.


První PR balíček je od Renovality a bylo to tedy velké překvápko, které jsem nečekala. V loňském roce na trh uvedli také kávu, která je pražená přímo v Renovality. Poslali mi tedy jedno balení na ochutnání (celkově můžete vybírat ze třech), jejich sklenici na kávu a náramek, který už mi zdobí ruku. Jen teď ještě musím pořídit kávovar, protože ty zrnka jen tak nenamelu :D 



V zásobě už jsem neměla žádné odličovací tampony, takže jsem naběhla do DM pro pár balení. V akci jsem také zahlédla soli od Kneipp, tak jsem jich hned pár do košíku přihodila. Sice mám kosmetiky až až, ale tohle jsou jednorázové produkty, které spotřebuji raz dva. 



V Jysku jsem potřebovala nějaká šatní ramínka a vím, že tam mají tato krásná dřevěná, tak jsem hned dvě sady vzala. K tomu jsem do šatny vzala obyč plastový bílý a manžel si vybrat ramínko na kalhoty. Já jsem pak ještě přihodila dvě protiskluzové předložky k vaně a sprcháči v hořčicové barvě. Celkově mě tento nákup vyšel na necelou tisícovku. 


Druhý PR balíček je od Australian Bodycare, kde jsem tentokrát brala pleťovku a produkty na strie/celulitidu. Na obojí jsem velmi zvědavá a těším se až produkty vyzkouším. Zatím jsem na pleťovku slyšela samou chválu. 



Využila jsem povánočních slev na e-shopu Knihy Dobrovský a pořídila si hned tři nové kousky. Každá kniha stála 99,- Kč, takže naprosto párádní ceny. Z celkového výběru jsem byla trochu zklamaná, moc knih mě nezaujalo, nicméně nakonec jsem přece jen zvolila tyhle tři. Nedokážu říct, na kterou knihu se těším nejvíce a kdy se na ně dostane. Mám jich teď na čtení dvě hromady.



Můj oblíbený e-shop Na paloučku končí a Zuzka má do vyprodání zásob slevu 20 % na vše. Nakoupila jsem tam tedy několik věcí do soutěže, ale také pro Brownie jsem vzala zvířecí produkty. Značka Caltha má v nabídce šampon s kondicionérem, balzám na tlapky a zubní pastu. Určitě tam mrkněte, protože je tam hodně přírodních produktů a ta sleva je více než lákavá. 

Co jste si v úvodu roku pořídili Vy?

Mějte se krásně!
Petra

12 komentářů:

  1. Náhodiu, tentokrát toho není až tolik :) Pleťovka Australian Bodycare je vážně skvělá :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné novinky. Jsem zvědavá na recenze knih. Já slevu na Dobrovském nějak prošvihla, ale zatím tu čtení mám a ona zas nějaká bude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám čtení také hodně, ale knih není nikdy dost :)

      Vymazat
  3. Já jsem si pořídila pár kousků z Reserved a v sekáči, jinak jsem se snažila slevám vyhnout, abych zbytečně neutrácela :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Peti, pěkná hromádka novinek. 🙂 Na tu kávu od Renovality se doma podíváme, knížek mám teď taky hromadu a akci na Dobrovském jsem nestihla, ale to nevadí, nějaký nákup knih mě teď čeká, protože jsem ještě nestačila objednat z Knižního klubu. Líbí se mi i ten balíček pro Brownie - teď v zimě Argovi taky mažeme tlapky - narozdíl od Besi je venku rád. 🙂
    Jinak v lednu jsem utrácela poměrně dost, skončila mi podpora systému mého starého notebooku, a tak jsem se musela podívat po novém. Teď mám někdy pocit, jako bych počítač viděla poprvé v životě, všechno je jiné než jak jsem byla zvyklá, ale už z toho naštěstí začínám být moudřejší.
    Moc tě zdravím a Brownie posílám pohlazení. 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikolko, jsi moc hodná, Brownie za pohlazení děkuje! Nicméně chápu výdaje za notebook, mě čekají výdaje za nový telefon, protože ten můj už se docela dost seká :/

      Vymazat
  5. Jé, to jsou samé krásné věci. V Jysku jsem taky nakupovala a ten náramek je moc krásný. Jinak knihu Dítě z Osvětimi mám přečtenou a masakr. Jsem zvědavá, co na to řekneš :-) I na Knihu útěchy jsem koukala, protože byla v akci, ale nakonec jsem si ji nekoupila. :-)

    http://www.jancahala.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsem, že jsi Díte z Osvětimi četla, tak jsem na knihu zvědavá :)

      Vymazat
  6. Ahoj, pěkné nákupy. To by mě ani nenapadlo, že Renovality mají i vlastní kávu. Já plánuju kávu kupovat dědovi k narozeninám nějakou lepší, tak to asi přidám Renovality do nějakého užšího výběru k Oxalisu :-D Kneipp soli do koupele jsou super ! Knihu útěchy jsem ve slevě koupila taky a ještě Půlnoční knihovnu, jen na to čtení zatím nějak nebyl čas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kávu mají nově, tak si ji třeba proto nezaregistrovala :)

      Vymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS