STÍN OLIVOVNÍKU - Jo Thomas

 Autor: Jo Thomas
Počet stran: 336
Rok vydání: 2019
Žánr: román
Nakladatelství: Moba



Anotace
Když se Ruthie jednoho dne probudí a s údivem zjistí, že získala italský statek, její život se obrátí vzhůru nohama. Okamžitě nasedne do auta a vydá se vstříc vzrušujícímu dobrodružství. Její romantické představy ale brzy berou za své. Vysněný dům je spíše polorozpadlá usedlost, olivový sad je zanedbaný a sbližování se s novými sousedy, k nimž patří i horkokrevný Marko Bellanuovo, také není právě nejjednodušší. Ruthie je ale odhodlaná obrátit okolnosti ve svůj prospěch. A jak čas plyne, na teplém středomořském sluníčku se začne výborně dařit nejen olivám, ale i lásce...

Z mého pohledu
Ruthie chce začít od začátku a daleko od domova. Ovšem odcestovat do Itálie, kde nikoho nezná, není úplně lehké. Ruthie si postupně nachází přátele, kteří ji předávají svoje rady a zkušenosti. Je to velice tvrdohlavá, ale silná a cílevědomá žena, která udělá dojem na pohledného Marka. Dokáží tihle dva k sobě najít cestu, když ve hře je právě velká usedlost? Nebýt názvu a následného přečtení anotace, knihu bych si pravděpodobně nepořídila. Ovšem teď jsem opravdu ráda, že jsem si ji z prodejny Levné knihy odnesla. Perfektní čtivý příběh z prosluněné Itálie, který nás provází zvelebováním usedlosti a staráním se o olivový sad. V knize je krásně poukázáno na lokální potraviny, suroviny a skvěle je zde popsaná jak usedlost, tak její okolí. Stránky knihy mizí pod rukama, ale tak nějak nebudete chtít, aby příběh skončil... :) Určitě mám v plánu pořídit si i další knihy od autorky.

 Jakou knihu v roce 2023 jste přečetli jako první?

Mějte se krásně!
Petra

8 komentářů:

  1. Podle recenze to vypadá na příjemné čtení s trochou romantiky.
    Já jsem měla přes Vánoce rozečtenou Bílou Vodu, kterou jsem dočela těsně po Novém roce. První knížka, kterou jsem v r. 2023 přečetla celou, byla Dokonalá kořist od Helen Fields

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle knížka mě lákala už když vyšla. A vypadá to na příjemné a pohodové čtení, které teď v zimě vyhledávám. Děkuji za tip. 🙂
    Moje první letošní přečtená kniha je Vánoční koleda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vánoční koledu neznám, takže děkuji za tip :)

      Vymazat
  3. Asi se taky po ní zajdu do Levných knih podívat :)
    Moje první přečtená knížka byla Dívka. již jsi tu zanechal :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu jsem četla už před několika roky, ale už moc si to nepamatuji.

      Vymazat
  4. Ahoj Péťo, ještě žádnou už od prosince se plácám v jedné knize. Tohle vypadá na moc hezký pohodový příběh, díky za tip

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS