TREACLEMOON || Vánoční vůně solí do koupele

Značku Treaclemoon ode mě už znáte a jejich legendární produkty do koupele také. Pokud některá značka umí skvělé produkty do koupele, tak je to právě Treaclemoon. Jejich soli i pěny jsou naprosto božský a já je miluju. Mimo samotné soli jsou božské i obaly. Těm prostě nejde odolat a člověk je musí koupit už jen kvůli nim. Jsem tedy moc ráda, že jsem si letošní zimu mohla zpříjemnit právě díky dvěma solím od Treaclemoon - Punch of wishes a Apple cinnamon magic.


Punch of wishes Vás omámí dokonalou vůní vánočního koření, pomeranče a divoké bobule. Vodu zabarvuje do červena. Má takovou zvláštní specifickou vůni, která je velmi příjemná. Více mi však voní Apple cinnamon magic, která díky skořici, pečenému jablíčku, vanilce a mandlím voní více vánočně a výrazněji. Obě dvě soli vytváří bohatou pěnu a mají veganské složení. Obsahují přírodní oleje, které pokožku zjemňují a nevysušují. 

Znáte značku Treaclemoon? Zkoušeli jste od ní něco?

Mějte se krásně!
Petra

10 komentářů:

  1. Značku neznám, ani si nevybavuju, že bych ji někdy viděla :) Na její vyzkoušení jsi mě ale nalákala :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele je vážně výborná! Jejich produkty miluju :)

      Vymazat
  2. Musím říci, že obaly jsou opravdu parádní. Skoro by mne to lákalo si nějaký kousek koupit, i když soli a pěny vlastně vůbec nepoužívám, protože se v 99 % případů sprchuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, vím. Já ale vanu naprosto miluju, takže tu produktů do koupele bude hodně.

      Vymazat
  3. Ahoj značku znám a zkoušela jsem od nich právě cosi do koupele, ale snad jenom jednou. Nicméně příjemná zkušenost :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Značku znám a tyto produkty vypadají lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tuto značku úplně zbožňuji, nádherně vše voní :-)

    OdpovědětVymazat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS